--Notification--

logo
Zadnji blogi
  • 6. Storžič vertikal kilometer

Po včerajšnjem ultramaratonu sem se udeležil še 6. Storžič vertikal kilometra. Zaradi obeta slabega vremena je bila proga nekoliko spremenjena. Običajno ta proga premaga 1000 višinskih metrov v razdalji 2.3 km, dan ... več

BojanA, 24.09.2017 Ogledi:  3
  • Slo 100: 50 km

Slo 100 je 52 km dolg gorski ultramaraton, ki poteka po hribih okrog Postojne. Tekme sem se udeležil predvsem zato, ker je štela kot kvalifikacijska tekma za Ulta Trail du Mont Blanc (UTMB) naslednjo leto. Zaradi nastopa ... več

BojanA, 23.09.2017 Ogledi:  6
  • RedBull 400 Planica 2017

Ko je bila leta 2012 v Planici prvič organizirana tekma RedBull 400 sem bil prepričan, da gre za enkraten dogodek. Vendar se je izkazalo, da se ne bi mogel bolj zmotiti. V petih letih se je ta nova disciplina gorskega te ... več

BojanA, 16.09.2017 Ogledi:  30
  • Učka trail 42km, 2017

Učka trail je 42 km dolg gorski ultramaraton s 1900 m vzponov in spustov, ki poteka po pogorju Učke. Progo sem poznal, saj sem jo (v obratni smeri) za trening pretekel že lani. Trenutno sem v kar dobri gorsko-tekaški f ... več

BojanA, 10.09.2017 Ogledi:  47
  • Gorenjski ferati

Ferati Grančišče in Hvadnik sta le 10 min vožnje z avtom narazen. Tako da obisk obeh ferat lahko brez težav združimo v eno lepo dopoldansko turo. Obisk vsake od obeh ferat nam (skupaj s sestopom) vzame manj kot eno u ... več

BojanA, 07.09.2017 Ogledi:  54
  • 24. Gorski tek na Črno prst

Tek na Črno prst je najstarejši gorski tek v Sloveniji. Kljub vsemu pa z 1330 m višinske še vedno sodi med najtežje gorske teke pri nas. Prvič je bil tek na sporedu že davnega leta 1970. Sam pa sem doslej na tej tek ... več

BojanA, 02.09.2017 Ogledi:  45
  • Großer Hafner (3076 m)

Großer Hafner je najvišja gora vzhodno od umetnega jezera Kölnbreinspeicher v pogorju Ankogelgruppe. Na gori sem bil že lani jeseni. Vendar takrat nisem imel prav veliko od ture, saj sta me celo pot spremljala megla in ... več

BojanA, 29.08.2017 Ogledi:  85
  • 31. Triatlon jeklenih

Triatlon jeklenih v Bohinju že leta sodi med najprestižnejše športne preizkušnje v Sloveniji. Ta triatlon se od ostalih loči po tem da poteka v gorskem okolju in da je namesto plavanja, na sporedu veslanje. Tako mora ... več

BojanA, 27.08.2017 Ogledi:  92
  • Gorski tek na Krvavec

Zadnji hip sem se odločil da nastopim na Gorskem teku na Krvavec. Zato sem moral plačati kar zasoljeno štartnino. Tekma je štela kot državno prvenstvo v gorskem teku navkreber. Šlo je za 8 km dolgo progo na kateri sm ... več

BojanA, 21.08.2017 Ogledi:  139
  • Glödis (3206 m)

Glödis je 3206 m visoka gora v pogorju Schobergruppe, ki leži med mestom Lienzom in skupino Grossglocknerja. Najvišja gora v pogorju je sicer 3283 m visoki Petzeck. Vendar je pot nanj precej nezanimiva. Zato sem se raje ... več

BojanA, 21.08.2017 Ogledi:  132
  • Intervju v Nedeljskem dnevniku

V sredo, 16. avgusta je bil Nedeljskem dnevniku objavljen naslednji intervju: Ostali intervjuji so zbrani tule: https://bojanambrozic.com/o-blogu/v-medijih/ Filed under: Blog Tagged: bojan ambrožič, bojan ambrožič i ... več

BojanA, 17.08.2017 Ogledi:  155
  • Ferata Hvadnik

Končno smo v Sloveniji (20 let za Avstrijci in Italijani) spoznali, da so lahko ferate pomemben del turistične ponudbe kraja. Če želimo da se gosti zadržijo v Gozd Martuljku za več časa kot zgolj za en selfie s Špi ... več

BojanA, 16.08.2017 Ogledi:  203
  • Popolni Sončev mrk v ZDA, 21. 8. 2017

V ponedeljek, 21. avgusta bo v ZDA viden polni Sončev mrk. Popolni sončev mrk je redek astronomski pojav, ko Luna navidezno popolnoma zakrije Sonce. To se zgodi zaradi slučaja, da je Luna po premeru 400 krat manjša od ... več

BojanA, 16.08.2017 Ogledi:  192
  • Mont Blanc

Mont Blanc je z višino 4810 m najvišja gora v Evropi. Zaradi njene izredne višine in relativno enostavnih pristopov se vsako leto poskuša na vrh Mont Blanca povzpeti kar okoli 20.000 ljudi. Od tega jih povprečno okrog ... več

BojanA, 14.08.2017 Ogledi:  149
  • S supom po Ljubljanici

Zakaj imam tako zelo rad poletje? Ker je lepo vreme in je vroče, kar mi omogoča brezskrbno udejstvovanje v najrazličnejših športih. In eno izmed takih, je supanje. Kratica SUP pomeni Stand Up Padelling oz. po naše &# ... več

BojanA, 10.08.2017 Ogledi:  184
  • Säuleck (3086 m)

Naš prvotni plan je bil najprej vzpon na goro Hochalmspitze. Vendar je ob šestih zjutraj na izhodišči pri jezu v Gössu močno deževalo. Nekaj časa se je tako močno zlivalo, da smo se že skorajda mislili vrniti v ... več

BojanA, 05.08.2017 Ogledi:  191
  • Red Bull K3

Red Bull K3 velja za enega najbolj norih, najbolj ekstremnih in najtežjih gorskih tekov na svetu. Proga te tekme se v zgolj 9.7 km dvigne za kar 3030 višinskih metrov na vrh 3538 m visoke gore Rocciamelone. Za primerjavo ... več

BojanA, 30.07.2017 Ogledi:  224
  • Kaj sem se naučil v četrt stoletja tekanja

……… Ne spomnim se več, kaj me je takrat pičilo, ampak tisto majsko popoldne sem se golobradi srednješolec znašel na dobro uhojeni sprehajalni poti blizu doma in tekel. Ne daleč, a tekoče in ... več

Rolbek, 30.07.2017 Ogledi:  139
  • Tek ob slovenski obali od Trsta do Sečovelj

Slovensko obalo sem skorajda v celoti pretekel že lani. Takrat sem se na pot odpravil sam in sem moral računati na to, da se bom moral vrniti še nazaj na izhodišče. Zato sem tekel “le” od Kopra do Sečovel ... več

BojanA, 22.07.2017 Ogledi:  251
  • Tofana di Rozes

Tofana di Rozes (3225 m) je za Toffano di Mezza (3244 m) druga najvišja gora v gorski skupini Tofan v Dolomitih. Na Tofani di Rozes sem bil že dve leti nazaj po ferati Lipella. Tokrat pa Žiga ni imel čelade in samovaro ... več

BojanA, 20.07.2017 Ogledi:  277
1 2 3 4 5 6 7 > >>
Izbrani blogi
  • Potrpežljivost ali vzdržljivost?

Z leti se mi vse bolj dozdeva, da me potrpežljivost zlagoma mineva. Vedno bolj nestrpen postajam, ko čakam v kakem zastoju na cesti. Odrezavo odgovarjam tečni stranki po telefonu. Z lahkoto vzrojim, ko mi otročad po ... več

Rolbek, 31.08.2015 Ogledi:  3027
  • 17. Gorski tek na Grintovec 2015

Za mano je že moj peti gorski tek na Grintovec.  Za nastop na tekmi, sem se odločil šele dva dni prej. Pred tem pa skorajda nisem tekel, saj po svetovnem prvenstvu ne najdem več prave motivacije za t ... več

BojanA, 26.07.2015 Ogledi:  2670
  • Maraton na tešče in brez vode?

Dve leti nazaj sem se takle čas lotil priprave na jesenski maraton na malo drugače, minimalističen način. V bistvu  ni šlo za nič drugega kot meni lastno “tekaško lenobo”, ki sem ... več

Rolbek, 11.04.2015 Ogledi:  4699

Več najbolj komentiranih blogov >>
Kategorije

Polar v800

Odlično ohranjena Polar v800, original škatla, s polnilcem. Senzor in trak bom obdržal :) Cena 150€

Cena: 150,00 EUR

Garmin HRM-Tri

Prodam Garmin HRM-Tri. Primeren za vse tri sporte(plavanje,kolo,tek).Pas je bil uporabljen samo 1x in je v originalni embalazi z racunom.Vec o merilcu:https://buy.garmin.com/sl-SI/SI/p/136403

Cena: 95,00 EUR

Novi Tekaški copati ON Cloudventure

Prodam Nove nerabljene odlične tekške copate Cloud venture švicarske kvalitete namenjene za trail tek in tek po brezpotjih. Prodam zaradi neustrezne velikosti. Redna cena 160€, možnost dogovora! (...)

Cena: 120,00 EUR

Bovški maraton, štartnina

Kupim štartnino za Bovški maraton, 42 km

Ženske 3/4 hlače Salomon

Prodam nove, nič nošene ženske tekaške 3/4 hlače/pajkice Salomon Elevate, velikost M. (slika)

Cena: 35,00 EUR

Cena: 120,00 EUR
    • Podarjam
      Štartnina za Ljubljanski maraton
      Podarim štartnino za LJ Maraton 21 km in majčko št. M, zaradi poškodbe. Kdor želi na katja.bratasevec@gmail.com
      Koroška
      zdravoJaz sem posameznik, ki zagotavlja posojila med posamezniki, ki zahtevajo osebne naložbe s stopnjo 3 %. Znesek se giblje od 5000 € do 5.000.000 €.Sem hitro in pošteno. Tako upam tudi, da lju ...
    • Podarjam
      Goriška

V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.
    Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih