--Notification--

logo

Kategorije

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/html/bicikel/plugins/catalogue/menu/index.php on line 18

Cenovni razpon

Proizvajalec

Časovni razpon

Po obronkih Hočkega Pohorja

Obiskali smo Katjo, ki nam je razkazala svojo priljubljeno tekaško traso v okolici Hoč. Presene(...)
Foto: Matej Zalar

Obiskali smo Katjo, ki nam je razkazala svojo priljubljeno tekaško traso v okolici Hoč. Presenetila nas je ne samo s svojo formo, ampak tudi s slikovito okolico ob vznožju Hočkega Pohorja. In še tretje presenečenje? Več kot 350 metrov višinske razlike!

Od vinske trte do pohorskih gozdov

Tekli smo okoli Pivole, na vznožju Pohorja raztresene vasi, in se pod Pohorski dvor vračali skozi Zgornje Hoče. Trasa je večinoma asfaltirana, delno makadamska, a cesta je neprometna, še največ je kolesarjev. Skozi Zgornje Hoče se vračamo po pločniku, ob zaključku pa sledi krajši vložek v slogu krosa in prav ob koncu stečemo tudi v zavetje lipovega drevoreda.

Začnemo pod Pohorskim dvorom, kjer je na levi strani ceste, ki se vzpenja do gradu, urejeno prostorno parkirišče. Prvih štiristo metrov tečemo navzdol, stran od gradu, do drevoreda in pri prvih drevesih zavijemo ostro levo. Cesta se začne takoj vzpenjati: desno se odpira razgled po Dravskem polju, na levi se nad vinogradi blešči Pohorski dvor. Tečemo nad nasadom eksotičnih dreves Ipavčevo in se ves čas držimo asfaltirane ceste, ki, vzpenjajoče, počasi zavija v levo in slednjič pripelje v gozdno senco. Tako se vzpnemo za kar dobrih tristo metrov in po dobrih treh kilometrih in pol pridemo na križišče, kjer sledimo smerokazu za sv. Lenart in zavijemo levo na makadamsko cesto. Najhuje je za nami in zdaj se spuščamo, najprej po makadamu, a čez kratek čas se vrnemo na asfaltirano cesto. Kjer se gozd razredči, nas spremlja lep razgled na Dravsko polje. Slednjič se vrnemo nad vinograde, za seboj pustimo tudi cerkev sv. Lenarta, katere zvonik vidimo na desni strani.

Po cesti se spustimo do Hočkega potoka in zavijemo levo na pločnik, po katerem tečemo skozi Zgornje Hoče. Levo zavijemo na koncu vasi pri piceriji, čez dvesto metrov pa zavijemo desno in potem takoj zapustimo cesto in se ob žičnati ograji za nekaj korakov vzpnemo čez travnik in nadaljujemo desno ob ograji po slabem kolovozu, ki že kmalu pripelje nazaj na makadamsko cesto, po kateri se vrnemo do lipovega drevoreda. Čaka nas samo še sprostitveni vzponček do izhodišča.

Profil klancev

Skupaj spustov: 367 m

Maksimalna višina: 556 m
Minimalna višina: 305 m

Prijavljeni uporabniki lahko prenesejo GPS sled.

Komentarji

• Prazno

Dodaj komentar

Pošlji komentar kot odgovor uporabniku: nobody

P : Suunto Ambit2 Sapphire HR

www.bolha.com/rekreacija-spor t/sportni-rekviziti-in-pripomo cki/sportne-ure-merilci/suunto -ambit-2-saphire-1329798430.ht ml

Cena: 160,00 EUR

P: superge The North Face Ultra Endurance

Prodajam enkrat nošene The North Face Ultra Endurance superge, z vibram podplatom, velikosti 41 (UK 7.5, US 8.5, 26.5 CM). Meni so malenkost prevelike.www.prva-liga.si/artikel/mosk i-tekaski-cop(...)

Cena: 60,00 EUR

ASICS GEL KAYANO 24 št.43,5 črno-zeleni

prodajam omenjene copate 2x nošene, ker so mi prevelikiwww.bolha.com/rekreacija-spor t/sportna-obutev/za-tek/asics- gel-kayano-24-st-435-132971503 4.htmlwww.asics.com/us/en-us/gel-ka yano-24/p(...)

Cena: 110,00 EUR

Garmin HRM-Tri

Prodam Garmin HRM-Tri. Primeren za vse tri sporte(plavanje,kolo,tek).Pas je bil uporabljen samo 1x in je v originalni embalazi z racunom.Vec o merilcu:https://buy.garmin.com/sl-SI/SI/p/136403

Cena: 95,00 EUR

Novi Tekaški copati ON Cloudventure

Prodam Nove nerabljene odlične tekške copate Cloud venture švicarske kvalitete namenjene za trail tek in tek po brezpotjih. Prodam zaradi neustrezne velikosti. Redna cena 160€, možnost dogovora! (...)

Cena: 120,00 EUR

P: superge The North Face Ultra Endurance
    Cena: 60,00 EUR
    Štartnina LJ maraton 2017 - 21km
    Prodajam dve štartnini za Ljubljanski (pol)maraton 21km -1x moška majica M -1x ženska majica S.Cena je za eno štartnino.
    Cena: 30,00 EUR
  • Podarjam
    Štartnina za Ljubljanski maraton
    Podarim štartnino za LJ Maraton 21 km in majčko št. M, zaradi poškodbe. Kdor želi na katja.bratasevec@gmail.com
    Koroška
    zdravoJaz sem posameznik, ki zagotavlja posojila med posamezniki, ki zahtevajo osebne naložbe s stopnjo 3 %. Znesek se giblje od 5000 € do 5.000.000 €.Sem hitro in pošteno. Tako upam tudi, da lju ...
  • Podarjam
    Goriška

V redu

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih