Kaj jesti pred tekom

Kaj jesti pred tekom
01.11.2018 AVTOR: A. T., Foto: Quaker/ Facebook

Pred treningom je običajno dobro nekaj malega zaužiti, da bi imeli dovolj energije za tek. A kaj in koliko je odvisno od tega, kako zahteven trening je pred vami.

Dolgi tek
Dolgi teki so teki, ki trajajo vsaj 60 minut ali več. In ker tovrstni teki zahtevajo več energije, je dobro, da pred tekom tudi zaužijete nekaj, kar ima več energije. Večji obroki bodo sicer zahtevali več časa za prebavo, zato je priporočljivo, da tak obrok zaužijete okoli dve uri pred aktivnostjo. Priporočamo pa vam, da zaužijete več ogljikovih hidratov, kot so banane, ovseni kosmiči, žemlja in podobno, saj se taka hrana hitro pretvori v energijo.

Sprinti in intervali
Sprinti in intervali običajno ne trajajo več kot 60 minut, je pa zato sama vadba bolj intenzivna. Zato boste pred začetkom treninga potrebovali ogljikove hidrate, ki vam bodo zagotovili energijo. Priporočamo vam, da si privoščite banano z arašidovim ali mandljevim maslom, jogurt z banano, kos kruha z marmelado itd.

Lahkoten tek
Pri lahkotnih tekih ne boste potrebovali prigrizka pred začetkom treninga. Če pa ga potrebujete, bo dovolj že nekaj malega, kot je na primer banana.

Tekma
Pred tekmo si privoščite tisto, kar običajno jeste pred treningi. Pazite pa tudi, da boste večje obroke zaužili toliko prej, da bo telo imelo dovolj časa, da jih prebavi, preden začnete s tekom. Če bo od zajtrka do začetka tekme minilo več časa, pa je priporočljivo, da si pred začetkom teka privoščite še kakšen manjši prigrizek.

Povzeto po: What to eat before run, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana
Ključne besede: zdravje, prehrana
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ