Kako se pripraviti do vadbe, ko vam ni do nje

Kako se pripraviti do vadbe, ko vam ni do nje
22.06.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Pridejo dnevi, ko se kar ne moremo motivirati za tek ali za vadbo sploh. A z malce spodbude je lenobo prav hitro moč premagati.

Lahko samo poskusite in stopite skozi vrata
Če niste motivirani ali le nerazpoloženi za vadbo, vam predlagamo, da za začetek le poskusite z njo. Nadenite si opremo, se sprehodite pred vhodna vrata, se nežno raztegnite in vdihnite svež zrak ter poskusite s hojo oziroma z lahkotnim tekom. Ko boste začeli, se vam bo verjetno prav hitro zdelo kar malce zamalo, da bi kar odnehali. Če pa boste vseeno ugotovili, da vam res ne gre, se pa vsaj sprehodite in nadihajte svežega zraka.

Bodite neobremenjeni
Včasih so tudi pričakovanja in načrti, ki jih imamo za posamezen trening tisto, kar nam jemlje motivacijo, da bi se pognali čez vrata. Kaj storiti v takih primerih? Preprosto opustite vsa pričakovanja in se na tek odpravite neobremenjeno in brez velikih pričakovanj. Doma pustite tudi tekaško uro in raje tecite po občutku in toliko časa, kot boste čutili, da vam paše.

Pomislite, kako dobro se počutite po vadbi
Po treningu se običajno počutimo kot prerojeni, polni energije in zadovoljni s svojim telesom. Če si boste ta občutek priklicali v misli že pred začetkom treninga, vas bo to le spodbudilo k temu, da se ga tudi lotite.

Po teku se nagradite
Da boste lažje začeli in še lažje prišlo do cilja, si za uspešno opravljen trening določite nagrado. To je lahko košček čokolade, masaža, kakav za sladek spanec in še tisoč drugih drobnih malih stvari, ki vas osrečujejo in/ali spravijo v dobro voljo. 

Na tek povabite še prijatelja
Kako združiti prijetno s koristnim? Na tek povabite prijatelja, s katerim bo tek minil kot bi trenil, ob tem pa boste tako naredili nekaj dobrega za svoje telo kot tudi poklepetali o tem in onem.

Pomagajte si z glasbo
Ima glasba na vas spodbuden učinek in vas vedno spravi na noge? Potem si z njo lahko pomagate tudi pri vadbi. Naredite si seznam tistih pesmi, ki vas zagotovo spravijo k gibanju in si jih začnite vrteti že pred začetkom treninga, saj se boste tako nabili s pozitivno energijo. Nenazadnje pa lahko s slušalkami v ušesih tudi tečete, a pazite, da glasba ne bo preglasna, saj morate še vedno dojemati okolico okoli sebe, da bi ostali varni.

Vas nismo prepričali?
Se zgodi, da nas niti najboljša motivacija ne spravi na noge. Nič zato, saj je včasih prav počitek tisto, kar potrebujemo za to, da bi lahko trenirali motivirano in zavzeto. Privoščite si ga in v njem uživajte. Jutri je tako in tako nov dan.

Značke: Prehrana, Trening
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ