Zadostna hidracija telesa je pomembna tudi v hladnejših dneh

Zadostna hidracija telesa je pomembna tudi v hladnejših dneh
03.10.2016 AVTOR: Tina Ambrožič
Se vam zdi, da zato, ker se v hladnejših dneh ne potite toliko, kot v toplejših, potrebujete manj tekočine? Žal to ne bo držalo.

Temperature gor ali dol, če ste aktivni, se boste zagotovo spotili, to je  dejstvo. Koliko, pa je odvisno od več faktorjev, ne le od vročine. Potenje oziroma količino tega namreč narekuje več faktorjev, med drugim tudi intenzivnost aktivnosti, telesna pripravljenost, prilagojenost na določeno klimo in še kaj. Zato vam tako kot v poletnih dneh polagamo na srce, da nikar ne pozabite na uživanje zadostnih količin tekočine.

Koliko piti
Se sprašujete, koliko piti, da boste dovolj hidrirani? Strokovnjaki priporočajo, da zaužijete okoli 1l tekočine na 25 kilogramov telesne teže, če ste aktivni pa še malce več. Pred vadbo je dobro začeti s pitjem približno dve uri pred vadbo, spili pa naj bi nekje med 600-1000 ml tekočine. Če bo zatem vadba krajša, med njo dodatne tekočine ne boste potrebovali, jo boste pa potrebovali med daljšimi aktivnostmi. Takrat je dobro, da tekočino uživate po malem, po potrebi pa si pomagajte s športnimi napitki, saj boste tako lažje in hitreje nadomestili s potom izgubljene minerale in elektrolite.

Kako veste, da niste zaužili dovolj tekočine?
Če ne boste uživali dovolj tekočine, vam bo to telo sporočilo s kakšnim neprijetnim glavobolom, utrujenostjo, suhimi usti, tudi mišičnimi krči in nenazadnje povišanim srčnim utripom. V tem primeru morate takoj začeti uživati tekočino in po malem s tem nadaljevati vse dokler simptomi ne izginejo.

Kako veste, da ste zaužili dovolj tekočine?
Kot prvo se boste, če boste dovolj hidrirani, počutili dobro. Kot drugo pa bo vaš urin ob zadostnem vnosu tekočine tudi zelo svetel (v nasprotnem primeru pa temnejši).

Kaj piti
Za hidracijo je še vedno najboljša voda, ki jo lahko pijete tudi med krajšimi in manj intenzivnimi aktivnostmi. V primeru daljših aktivnosti pa si pomagajte s športnimi napitki, ki vsebujejo tudi elektrolite in minerale.

Značke:
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ