3 učinkoviti načini za kurjenje maščobe med tekom

3 učinkoviti načini za kurjenje maščobe med tekom
23.04.2014 AVTOR: Tina Ambrožič
Kako se znebiti odvečne maščobe ali še bolje kakšnega kilograma? S tekom seveda! Nekaj trikov vam bomo zaupali v naslednjih vrsticah.
Daljši treningi 
Seveda daljši treningi pokurijo več kalorij. Še bolj zanimivo pa je dejstvo, da tek, daljši od 90 minut, izboljša možnost telesa za kurjenje maščobe. Kar pomeni, da je za učinkovito kurjenje maščob dobro, da tedensko odtečete vsaj en res dolg tek. En bo dovolj tudi zato, ker so tovrstni treningi res zahtevni in po njih potrebujete počitek. 
Študije so sicer tudi pokazale, da dlje kot posameznik vadi, dlje traja da se posameznikova metabolična stopnja vrne v stanje pred vadbo. Tudi pri relativno nizki in zmerni vadbi je učinek opazen. Ena izmed študij je tudi pokazala, da je kurjenje maščob po vadbi skoraj dvojno, če se dolžina vadbe poveča iz 30 na 45 minut. Kaj pa po 60 minutah? Metabolična stopnja se pomnoži s pet. 

Intenzivnost 
Intenzivna vadba pokuri veliko kalorij četudi ne traja prav dolgo. Večina tekačev žal izvaja lahkotne ali srednje težke treninge, zato pa njihova teža stagnira ali celo naraste. Ključo pri intervalni vadbi – vajami za moč ali intervali med tekom je, da so težji deli res težki in da imate dovolj časa za okrevanje, da lahko to intezivnost tudi vzdržujete. Tekme, ki jih odtečete z maksimalno truda, šprinti ali dvigovanje uteži v fitnesu vam lahko pomagajo doseči cilj oziroma zmanjšati količino maščobe v telesu. Zato poskrbite za to, da bo vsaj ena vadba na teden izjemno intenzivna. 

Pogostost 
Kako pogosto tečete vsak teden? Večina tekačev uspe na teden preteči 2-4 na teden, kar pa za hujšanje ni dovolj. Tek ustvari povečan srčni utrip in metabolično aktivnost, s tem pa se poveča tudi poraba kalorij na dnevni bazi. Bolj pogosti treningi vam bodo pomagali tudi pri preprečevanju poškodb, izboljšai tek in vam pomagali, da boste postali še boljši tekač. 

Povzeto po: 3 effective ways to burn more fat while running, dostopen tukaj
Značke: Trening, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ