3 vaje, s katerimi boste omili bolečine v nogah

3 vaje, s katerimi boste omili bolečine v nogah
29.05.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Vas mučijo bolečine ali napetost v stopalih in mečih? S temi vajami bodo te kmalu le še spomin.

Valjčkanje
Valjčkanje je ena boljših metod, ki pomaga pri sproščanju mišičnega tkiva, zato ga lahko izvajate dnevno in to na različnih delih telesa. Bosta pa za sproščanje tkiva na nogah potrebovali večji valjček za stopala pa teniško ali kakšno drugo tršo žogico. Sicer pa je izvajanje valjčkanja preprosto, saj le nogi oziroma stopalo udobno namestite na površino valjčka in se po njem drsate naprej in nazaj. To izvajajte vsaj 5-10 minut večkrat dnevno.

Raztezanje mišic meč
Mišice meč je najlažje raztegniti tako, da privzdignete stopalo navzgor in ga v tem položaju tudi nekaj časa zadržite. Zato je dobro, da to vajo izvajate ob steni, in sicer tako, da držite peto trdo na tleh, sprednji del stopala pa prislonite na zid in nogo nežno potisnete naprej. V tem položaju bi morali začutiti, kako se mišice na spodnjem delu napnejo. Tako zadržite nogo okoli petnajst sekund, nato pa vajo ponovite z drugo nogo. Sicer pa tovrstno raztezanje lahko ponovite večkrat zapored in tudi večkrat dnevno.

Privzdig meč
Še ena vaja, ki bo pripomogla k sprostitvi mišic meč je tudi vaja, pri kateri se privzdignete na prste. Da boste vajo lažje izvedli se postavite ob steno, noge postavite nekoliko narazen, z rokami pa se primite za steno, da boste lažje držali ravnotežje. Nato pa se počasi dvignite na prste, se v tem položaju zadržite nekaj sekund in se nato spustite nazaj na stopala. Sicer pa vajo ponovite vsak 15x in to večkrat na dan.

Prirejeno po: 3 effective exercises to ease foot pain, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ