4 razlogi zakaj bi morali že za zajtrk uživati beljakovine

4 razlogi zakaj bi morali že za zajtrk uživati beljakovine
14.05.2018 AVTOR: Tina Ambrožič
Ne le, da boste zaradi njih bolj siti, tudi shujšate lahko.

Če želite izgubiti kakšen odvečen kilogram, potem nikar ne izpuščajte zajtrka. Po raziskavi Državnega centra za nadzor telesne teže iz Velike Britanije kar 78% ljudi, ki izgubijo odvečne kilograme in obdržijo željeno težo, vsako jutro uživa zajtrk. A da bi vas ta res nasitil in vam dal energije za nov dan, mora vsebovati beljakovine, in sicer vsaj 30g. Zakaj je to dobro?

Za sitost
Zajtrk, ki vsebuje 30g beljakovin prispeva k upočasnitivi hormona grelina, ki spodbuja občutke lakote. Obenem pa tudi sproži občutek sitosti, zato se boste dlje časa počutili polne.

Za izgubo odvečnih kilogramov in vzdrževanje željene teže
To, da boste zaradi beljakovin dlje časa siti, bo prispevalo k temu, da boste čez dan jedli manj. To pomeni, da boste lažje izgubili odvečno težo in nato željeno težo tudi obdržali.

Imejte nadzor nad krvnim sladkorjem
Pomanjkanje beljakovin in pretiravanje z ogljikovimi hidrati že pri prvem dnevnem obroku lahko povzdigne krvni sladkor v višave, kar pa tudi pomeni, da boste ves dan lačni. Sčasoma pa se boste zaradi prevelike količine kalorij začeli tudi rediti. Zato poskrbite, da boste za zajtrk zaužili polnovredna živila in pravo mero beljakovin.

Izboljšajte svojo zmogljivost
Zajtrk, ki bo vseboval tudi beljakovine, vam bo dal energijo za trening. Obene pa bodo prav zaužite beljakovine tudi v pomoč pri gradnji novega mišičnega tkiva in kostnih celic.

Povzeto po: 4 reasons you should eat protein at breakfast, ki je dostopen tukaj.

Značke:
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ