6 treningov za rekreativce, ki nimajo veliko časa

6 treningov za rekreativce, ki nimajo veliko časa
11.02.2017 AVTOR: L. Z.
Rekreativnemu tekaču trening nikoli ne predstavlja prioritete ? oziroma je vsaj ne bi smel. Teče, ko ima čas. Časa pa pogosto ni dovolj, zato je tukaj šest treningov, ki jih lahko opravite v pol ure.

Gre za tako imenovane »bolje kot nič « teke, ki dajo rekreativnemu tekaču najpomembnejši občutek: da je nekaj postoril zase. Vseeno ti treningi (seveda v kombinaciji s »pravimi «) na dolgi rok prinašajo – poleg zadovoljstva – tudi napredek.

Če ste utrujeni in nimate časa bi vam sam svetoval počitek, avtorica tega prispevka pa navaja preprost, počasen 23-minutni tek (ogrevanje predstavljata dve minuti hoje), ki ga zaključite z vajami za gibljivost.

Če trenirate za hribovito tekmo (in imate dostop do tekalne steze), se najprej sedem minut ogrejte s počasnim tekom in hojo. Nato v 21 minutah naredite trening: 1 minuta hitro v klanec, 2 minuti počasi na ravnem. To ponovite sedemkrat – logično, da znese tistih 21 minut. Končate z dvema minutama ohlajanja.

Če želite izboljšati hitrost, naredite natanko isti trening prejšnjemu, le da – namesto v klanec – hitro minuto tecite po ravnem. Prednost tega treninga je, da ga lahko izvedete na prostem: cesti, stezi, makadamu …

Podobno velja za primer, če brusite formo pred pomembnim tekmovanjem. Po ogrevanju naredite 20 minut v zmernem tempu, malenkost nad cono udobja.

Če ste zdolgočaseni in hkrati zelo zasedeni, se malo poigrajte s svojo hitrostjo. Med 21 minutnim tekom določene odseke (od 30 do 60 sekund) poskušajte preteči karseda hitro. Avtorica navaja, da si takšen trening lahko popestrite z glasbo: začetke pesmi tecite hitro, preostanek pa počasi. P.S: Na playlisto si ne dajajte pesmi tipa Dazed and Confused skupine Led Zeppelin, po možnosti verzije v živo, saj boste v tem primeru tekli hitro le enkrat ali dvakrat.

Če nimate niti pol ure časa, poskusite narediti vsaj vaje za moč, seveda pa vas ne bo pobralo, če se kakšen dan tudi spočijete.

Povzeto po prispevku 6 Super-Quick Workouts for Busy Runners, ki je v celoti dostopen tukaj.

Značke: Trening, Prehrana
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ