Bi si morali privoščiti popoldanski spanec?

Bi si morali privoščiti popoldanski spanec?
09.10.2016 AVTOR: Tina Ambrožič
Če boste dobro spali, boste tudi dobro tekli. A kaj storiti, če vam to čez noč ne uspe? Bi si morali privoščiti popoldanski spanec. Morda pa res ...

Spanje je zelo pomembno za naše zdravje, boljše počutje, kvalitetne treninge in seveda regeneracijo telesa po njih. A veliko ljudi žal še vedno ne spi dovolj, pomanjkanje spanja pa lahko privede do številnih težav. Kot prvo boste težje delali, manj boste produktivni, težave boste imeli s pomnjenjem in osredotočanjem. Trpeli pa bodo tudi vaši treningi, saj jih boste komaj zmogli opraviti ali pa sploh ne. Če boste brez zadostne količine spanja dlje časa, pa bo to vplivalo tudi na vaše zdravje. Postali boste bolj dovzetni za raznorazne okužbe, poruši pa se vam lahko tudi hormonsko ravnotežje v telesu. 

A tukaj je, kot kaže rešitev v sili. Če vam čez noč ne uspe spati priporočenih 7-9 ur na noč, si lahko privoščite kratek popoldanski spanec. Kot je razkrila študija, objavljena v reviji Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism, lahko ta nekoliko zaustavi negativne učinke, ki jih ima pomanjkanje spanja na zdravje, zmanjša stres ter tudi okrepi imunski sistem. Nenazadnje pa ugodno vpliva tudi na spomin, produktivnost, pozornost ter tudi zmogljivost. Zato boste tako tudi lažje opravili vaš tekaški trening.  

Vir: It Turns Out An Afternoon Nap Is More Than A Guilty Pleasure, ki je dostopen tukaj

 

Značke: Prehrana, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ