Hrana, s katero boste umirili boleče mišice

Hrana, s katero boste umirili boleče mišice
28.12.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Vas po napornih treningih bolijo mišice in ne veste, kako bi bolečine umirili? Namesto z zdravili si poskusite pomagati s hrano. Katera je za to najprimernejša, pa vam zaupamo v nadaljevanju.

Jajca
Jajca so vir popolnih beljakovin in tudi vir aminokislin, med katerimi je tudi eden glavnih gradnikov mišic – levcin. Sicer pa naj bi jajca stimulirala tudi sintezo beljakovin in prispevala k okrevanju po zahtevnih treningih.

Losos, oreščki in lanena semena
Losos in druge mastne ribe, oreščki in lanena semena vsebujejo omega-3 maščobne kisline, ki pomagajo zmanjševati vnetja v telesu ter ščitijo mišice proti poškodbam prostih radikalov med in po vadbi, saj krepijo celične membrane v mišicah.

Pomaranče
Pomaranče vsebujejo veliko vitamina C, ki je močan antioksidant in pomaga zmanjševati vnetne procese v telesu. Najbolje pa je, če ga zaužijete z živili in ne v obliki soka.
Sicer ga ob pomarančah vsebuje tudi številno drugo sadje in zelenjava, zato boste težko našli izgovor, da ga ne bi zaužili.

Ingver
Ingver vsebuje gingerol, ki deluje protivnetno in antioksidativno, zato bo uživanje te začimbe ugodno vplivalo tudi na razbolele mišice. Dokaz za to so ponudile tudi raziskave, v kateri so ljudje 11 dni uživali kapsule z ingverjem, kar je zmanjšalo mišične bolečine med vadbo, pri kateri so raztezali mišice, za kar 25 odstotkov.

Kako uživati ingver? Z njim lahko začinite sladke in slane jedi ali pa si iz ingverjeve korenine skuhate čaj.

Kofein
Kavica vas ne bo le poživila in vam omogočila boljši trening, ampak vam bo pomagala tudi pri lajšanju mišičnih bolečin. 'Krivec' za to je kofein, ki zmanjšuje dojemanje bolečine med vadbo, ta učinek pa se nadaljuje še tudi nekaj časa po njej. Študija so tudi pokazale, da imajo tisti, ki redno uživajo kavo, na splošno manj težav z bolečimi mišicami po vadbi, kot tisti, ki tega ne počnejo.

Značke: Prehrana
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ