Kaj morate narediti, da boste lahko tekli še hitreje

Kaj morate narediti, da boste lahko tekli še hitreje
05.07.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Triki in nasveti, ki vam bodo pomagali pri tem, da boste tekli še hitreje.

Izboljšajte svojo tehniko teka
Dobra tehnika teka vam bo pomagala ne le bolje, ampak tudi hitreje teči. Zato pazite, da bo med tekom vaše telo sproščeno, roke naj bodo ob telesu in rahlo pokrčene (s kotom približno 90 stopinj), s stopali pa doskakujte na podlago tako, da bodo ta pod vašim telesom.

Naučite se pravilno dihati
Naučiti se pravilnega dihanja med tekom zna biti prava umetnost, zato boste morali pridno vaditi. Pomembno pa je, da pri tem uporabljate tako nos kot tudi usta, in sicer tako za vdihovanje kot tudi za izdihovanje zraka. Le tako bo namreč v vaše telo oziroma v mišice prišlo dovolj kisika, zaradi česar bo tek tudi bolj kvaliteten.

Poskusite intervalne treninge in fartlek
Intervalni treningi in fartlek sta odličen način tako za izboljšanje vzdržljivosti kot tudi hitrosti pri teku. Obenem pa boste tako pokurili tudi kar nekaj kalorij. 
Intervalne treninge sicer lahko izvajate tako s tekom, pri čemer izmenjujete hiter in počasen tek, ter tudi s kakšno drugo vrsto vadbe. Fartlek, ki sicer po švedsko pomeni igra hitrosti, pa uporabljate le pri teku, in sicer tako, da izmenjujete 'jogging' in sprinte.

Tecite v hrib
Še en odličen način za izboljšanje hitrosti in krepitev mišic je tudi tek v hrib. Če želite doseči vidnejše rezultate, ga izvajajte enkrat tedensko, in sicer tako, da ponavljate tek v hrib. Seveda si za začetek izberite lažje vzpetine in krajši trening, zčasoma pa lahko naklon povečujete, čas treninga pa podaljšujete.

Okrepite svoje telo
Okrepljeno telo vam bo omogočila boljši, pa tudi hitrejši tek. Zato poleg tekaških treningov vsaj dvakrat tedensko izvajajte tudi vaje za moč, da še dodatno okrepite mišice nog in trupa.

Nosite lahka oblačila
Oblačila vas lahko ovirajo ali obtežijo, zato boste težje pa tudi počasneje tekli. Zato si za tek omislite čim manj oblačil, ki naj bodo oprijeta, predvsem pa lahka.

Izgubite odvečne kilograme
Lažji kot boste, hitreje in lažje boste tekli. Zato prevetrite vaš jedilnik in poskrbite za to, da bodo na njem zdrava živila, ki vam bodo v kombinaciji z gibanjem pomagala pokuriti odvečno maščobo in priti do željene teže. Ne le, da se boste tako vi sami počutili bolje, ampak bo zato boljši tudi tek.

Uživajte živila, ki vam bodo dala energijo
Le z uživanjem pravih živil boste imeli dovolj energije za kvalitetne in hitre teke. Najboljša so polnovredna žita, saj se energija iz njih sprošča počasi, to pa vam bo dalo tudi dovolj energije za gibanje.

Spijte kavico pred treningom
Če obožujete kavico, imamo za vas še eno dobro novico. Če jo boste zaužili pred treningom, boste imeli še za odtenek več energije in boste tako tudi lažje in hitreje tekli.

Značke: Trening, Prehrana
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ