Kaj se lahko naučite od profesionalnih tekačev?

Kaj se lahko naučite od profesionalnih tekačev?
08.01.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Profesionalni tekači vedo, kaj je potrebno za to, da so treningi in rezultati še boljši. Nekaj njihovih najpomembnejših nasvetov si lahko preberete v nadaljevanju.

Počitek je zelo pomemben
Počitek je izjemnega pomena, sploh, če želite dobro trenirati in dosegati željene rezultate. A starejši kot ste, več počitka boste potrebovali med treningi, da bi se vaše telo lahko ustrezno in dobro regeneriralo. Profesionalni tekači spijo nekje med 10-12 ur na noč, počivajo pa tudi čez dan. Tako se njihova telesa in seveda mišično tkivo bolje obnovi in je tudi močnejše, obenem pa so tudi mentalno bolj spočiti in pripravljeni na nove izzive. Poskusite temu načrtu slediti vi, saj smo prepričani, da boste hitro opazili spremembe tako na vašem telesu, kot tudi pri treningih.

Poskrbeti morate za zadosten vnos tekočine
Z leti telo ne zna več tako učinkovito sporočati, da potrebuje tekočino, zato se kaj hitro lahko zgodi, da je ne zaužijemo dovolj. To seveda lahko vodi v dehidracijo, kar vam lahko povzroči kup težav. Med drugim se boste zaradi tega počutili vse slabše, slabši pa bo tudi vaš trening. Profesionalni tekači se dehidraciji izognejo tako, da začnejo uživati tekočino že nekje 24 ur pred treningom ali tekmo ter z vnosom tekočine nadaljujejo med in po aktivnosti. Vsekakor pa vam z uživanjem tekočine ni potrebno pretiravati, saj prevelik vnos tekočine lahko prej škodi kot koristi.

Izvajati morate vaje za moč
Z vajami za moč bo vaše telo bolj čvrsto in okrepljeno ter tako tudi bolj pripravljeno na napore pri teku. Študije so pokazale, da tekači na dolge proge z vajami za moč za kar 8 odstotkov izboljšajo učinkovitost teka.

Povzeto/ prirejeno po: 4 things we can all learn from master runners, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Zdravje, Trening
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ