Kaj storiti, ko izgubite motivacijo za tek

Kaj storiti, ko izgubite motivacijo za tek
14.12.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Ste po naporni tekaški sezoni kar malce izgubili navdušenje nad tekaškimi treningi? Poglejte, kako si jih lahko naredite drugačne in jih tako tudi znova vzljubite.

Tecite v družbi
Če se sami ne morete spraviti na tek, povabite s seboj prijatelja, ki tudi teče. Tako boste imeli večjo motivacijo za tek, obenem pa se boste lahko še malce podružili in poklepetali, kar pa nikoli ni odveč, kajne?

Priključite se kakšni tekaški skupini
Tekaške skupine so ravno tako dober način za to, da si povrnete željo do teka in dobite zagon za nove podvige, obenem pa se boste tako tudi kaj novega naučili in si pridobili nove znance.

Zamenjajte načrt treningov
Včasih je že nov načrt treningov dovolj za to, da se vam motivacije dvigne in spet začutite željo po tem, da bi tekli. Še niste poskusili? Zdaj je čas za to.

Tek kombinirajte z drugo vadbo
Če vas tek trenutno ne mika toliko, da bi to počeli ves čas, se vanj raje ne silite. Vzemite si čas in se raje spoznajte s kakšno novo vadbo, tek pa pustite za tiste dni, ko vam zadiši. Malce spremembe nikoli ne škodi. Prav mogoče je, da boste kmalu ugotovili, da je tek še vedno vaša prva ljubezen.

Zamenjajte tekaško progo
Morda vas od teka odvrača tudi tekaška pot, ki ste jo pretekli že neštetokrat. Najdite si nove poti, na katerih boste lahko spoznavali novo okolico ali ljudi in preprosto uživali.

Poigrajte se s tekaško stezo
Če v zimskih dneh tečete v telovadnici na tekaški stezi, si treninge popestrite tako, da izmenjujete hitrost in naklon steze. Treninge lahko tako tudi skrajšate, saj bodo ti bolj intenzivni in učinoviti.

Značke: Trening, Prehrana
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ