Kako izgubiti telesno maščobo?

Kako izgubiti telesno maščobo?
17.03.2016 AVTOR: Tina Ambrožič
LCHF dieta je eden od načinov, kako izgubiti telesno maščobo najhitreje. A ni nujno najboljša tudi za aktivne športnike, sploh tekače. Kaj vam drugega še preostane?

Mnogo tekačev se v želji po izgubi telesne maščobe zateče po pomoč k LCHF diet, ki zagovarja uživanje večjih količin maščob in zelo nizek vnos ogljikovih hidratov. A prav uživanje premalo ogljikovih hidratov prenekateremu tekaču povzroča velike težave. Čeprav naj bi maščoba sčasoma ustrezno uspela nadomestiti ogljikove hidrate, ki je za tekače sicer najboljše gorivo za tek, se pogosto to ne zgodi. Tekači imajo zato številne težave, zaradi katerih so prisiljeni dieto opustiti, ali pa jo vsaj prilagoditi. Tisti, ki pa jim ta način prehranjevanja ustreza, pa poročajo o neprijetnostih, ki jih spremljajo za časa prilagajanja na dieto.

Na srečo so nedavne raziskave pokazale, da je mogoče telesno maščobo izgubiti tudi na druge, manj ekstremne načine, in sicer z ustrezno vadbo in načinom prehranjevanja. Zanimive rezultate je podala tudi ena izmed nedavno opravljenih raziskav izvedena na Francoskem državnem inštitutu za šport in objavljena v reviji Medicine & Science in Sports & Exercise. V njej je sodelovalo 21 triatletov, ki so bili razdeljeni v dve skupini, v kateri je bila prehrana sestavljena iz relativno visokega deleža ogljikovih hidratov. Vsak četrti dan v tednu, pa so člani ene skupine vso količino ogljikovih hidratov zaužili pri prvem obroku in nič ogljikovih hidratov pri večerji. Po večerji pa so imeli intenziven intervalen trening, takoj naslednje jutro pa so opravili še uro lažje vadbe pred zajtrkom. Tisti, ki prejšnji večer niso jedli normalne večerje, so seveda v telesu imeli manj zalog, kot tisti, ki so jo jedli.

Po treh tednih takšnega režima se je pokazalo, da so tisti, ki so prakticirali uživanje manjših vsebnosti ogljikovih hidratov pred treningi, bolj učinkovito kolesarili, izboljšali visoko intenziven performans pri kolesarjenju in pri teku. V drugi skupini pa žal ni bilo nobenih vidnih izboljšav.

Seveda to ne pomeni, da se morate tudi sami posluževati istega načina treninga, da bi izgubili telesno maščobo. Lahko pa poskusite tako, da zgodaj zjutraj pred ali po lahkem zajtrkom, in opravite nizko intenziven trening.

Več o raziskavi in treningom z manj glikogenskimi zalogami, si lahko preberete tudi v članku Runners: An Easier Way to Become a Better Fat Burner, ki ga najdete tukaj.

 

Značke: Prehrana, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ