Kako narediti tek še lažji?

Kako narediti tek še lažji?
26.04.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Tek je zahteven šport, pa čeprav se z vajo telo nanj navadi, vseeno pa pride dan, ko tek kar ne steče in ne steče. Kaj lahko storite, da vam treninga ne bi bilo potrebno prekiniti? Poskusite naslednje ...

Vključite trup
Včasih že sprememba postavitve telesa med tekom lahko drastično vpliva na to, kako boste tekli. Zato se le vzravnajte, poskusite biti čim bolj sproščeni in najdite svoj ritem. Pazite, da ne boste preveč nihali s trupom, saj vam bo to vzelo preveč energije, zato raje trebuh potegnite nekoliko navznoter in zmanjšajte gibanje na stran.

Postavite si majhne cilje
Včasih se dolgi teki zdijo prav zastrašujoči, zato je dobro, da si za to, da bi jih lažje pretekli, zastavite majhne cilje. Lahko na primer nekaj časa hitro tečete, nato počasneje, pa spet hitro in nato hodite itd. Morda se sliši hecno, a tudi tako vam bo uspelo priti do cilja in takrat boste še kako ponosni, da vam je uspelo.

Spremenite rutino
Če tečete po vedno enih in istih prograh, tek lahko postane rutina, kar pomeni, da vam tek ne bo izziv, temveč en velik dolgčas. Kako to spremeniti? Enostavno zamenjajte pot, lahko za spremembo tečete tudi po brezpotjih, v obeh primerih boste lahko videli in doživeli kaj novega, kar vas bo spodbudilo, da boste še raje tekli.

Ogrejte se
Če na začetku teka opažate, da težko začenjate, je za to lahko krivo pomanjkanje ogrevanja. Vaše telo namreč neogreto ni pripravljeno na tako zahteven izziv, kot je tek, a če ga boste ogreli, bo tek stekel brez težav. Za to pa vam priporočamo dinamično ogrevanje, ki vam bo pognalo kri po žilah in hitro ogrelo telo, da bo to pripravljeno na tek.

Prilagodite se
Zgodi se, da tek preprosto ne teče, zato se ne mučite, da bi pretekli zastavljeno kilometrino. Pretecite raje toliko, kolikor zmorete, ali se namesto na tek odpravite na plavanje ali usedite na kolo. Tudi tak trening bo koristen za vaše telo.

Privoščite si kavico
Če se počutite utrujeni in menite, da vam za tek primanjkuje energije, si privoščite kavico. Kofein, ki je v njej vas bo namreč prebudil in vam pognal kri po žilah, tako pa boste tudi lažje in bolj energično tekli.

Naučite se pravilno dihati
Tudi dihanje med tekom je zelo pomembno za to, da tečete dobro. Zato, če se še niste, se le naučite ustrezno dihati, saj boste tako tudi bolje in lažje tekli.

Tecite počasneje
Ni vam vedno potrebno teči hitro, včasih je tudi počasnejši tek čisto dobrodošel. Morda bo trening tako trajal nekoliko dlje, a zaključili ga boste ravno tako, pa še dobro se boste počutili.

Preusmerite misli
Če vam tek ne gre, ne razmišljajte preveč o tem, temveč preusmerite misli na druge stvari – na dogajanje v službi, na projektih, na katerih delate, na bližajoč se vikend ali počitnice ali svoje bližnje. Verjeli ali ne, tek bo minil, kot bi mignil.

Pustite uro doma
Bolj kot boste preverjali podatke na uri, bolj boste sitni, sploh, če vam trening ne gre, zato jo raje vtaknite v žep. Nič pa ne bo narobe, če jo boste kdaj pustili tudi doma in tekli kar tako, za dušo.

Spomnite se, zakaj tečete
Ko ste začeli s tekom, ste zato zagotovo imeli zelo dober razlog, se ga še spomnite? Čas je, da ga spet postavite v ospredje, saj boste tudi za to še lažje tekli.

Prirejeno po: 16 Simple Ways to Make Running Feel Easier, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Trening
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ