Kako pravilno teči po hribu navzdol

Kako pravilno teči po hribu navzdol
05.10.2016 AVTOR: Tina Ambrožič
Čeprav se zdi, da je tek po hribu pravi mačji kašelj, temu ni tako.

Tek po hribu navzdol se zdi kot najlažja stvar na svetu, kar tudi je, če je strmina kratka. A ko tečete po hribu navzdol nekaj kilometrov, se šele pokaže prava zahtevnost tovrstnega podviga, pri katerem so najbolj obremenjene stegenske mišice. V teh namreč prihaja do močnega krčenja, kar privede do znatnih mikropoškodb mišičnih vlaken, kasneje pa se temu pridruži še utrujenost mišic in bolečine v njih, kar vas lahko za nekaj dni odvrne od teka. Da bi si tovrstne težave olajšali ali jih celo preprečili, je dobro vedeti, kako ustrezno teči po hribu navzdol.

Povečajte kadenco: Kot pravijo strokovnjaki je prva stvar, ki jo morate narediti, ko začnete teči po hribu navzdol, skrajšati korak in povečati količino teh. Če gre verjeti dosedanjih študijam naj bi s tem tudi zmanjšali poškodbe v mišicah.

Pristajajte na različnih delih stopala: Da ne bi preobremenili določenih delov telesa pri teku navzdol, je dobro, da pristajate na celem stopalu in ne le na prstih ali petah. 

Pazite na težo: Težji kot boste, večje bodo možnosti za poškodbe, zato je dobro, da če pogosto tečete po hribu navzdol, niste pretežki.

Pridno in redno trenirajte: Vaše telo se bo teka navzdol najlažje navadilo tako, da ga boste redno trenirali.

Okrepite svoje telo: Za krepitev mišic nog in ostalega telesa le tek ne bo dovolj, ampak si boste pri tem morali pomagati z vajami za moč.

Povzeto/ prirejeno po članku: How to run downhill, ki je dostopen tukaj.

 

Značke: Zdravje, Prehrana
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ