Kako preprečiti poškodbe med vadbo v telovadnici?

Kako preprečiti poškodbe med vadbo v telovadnici?
13.02.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Tudi, če ste še tako fit in vešči treninga z utežmi se vam lahko kaj hitro zgodi, da se poškodujete. Kako poškodbe preprečiti, pa vam zaupamo v nadaljevanju ...

Zakaj prihaja do poškodb?
Poškodbe med vadbo v fitnesu so redke, a se vseeno zgodijo. Kot pravijo strokovnjaki pa zanje ponavadi ni kriva le vadba sama, temveč k njim prispevajo tudi številni drugi vzroki, ki povečajo možnost, da do poškodb sploh pride. Pogosto gre za preveč treninga v kratkem obdobju, pretiravanje s težo uteži, neustrezno izvajanje vaj, premalo počitka, neustrezno prehrano in še bi lahko naštevali.

Katere so najpogostejše poškodbe?
Med najpogostejše poškodbe, ki jih lahko staknete med vadbo v telovadnici so običajno pretegnjene mišice in vnetja mišic (tendinitis). Do tovrstnih poškodb pride, ko želite prehitro doseči več, kot ste v nekem trenutku zmožni ali pa ko pretirano obremenite določene dele telesa. No, tukaj so tudi še neprimerni gibi oziroma neustrezno izvajanje vaj, ki prav tako lahko povzročijo raznorazne težave.

Kako se jim izogniti?
Poškodbam se lahko izognete na več načinov – kot prvo vedno poslušajte svoje telo in trening prilagodite svojemu počutju - če ste utrujeni, ali ste premalo spali, opravite lažji trening oziroma še bolje - privoščite si počitek. Ko boste naspani in ko boste imeli več energije pa opravite intezivnejši trening.
Ob treningu pa ne pozabite niti na ustrezno prehrano, saj tudi ta pomaga telesu, da hitreje okreva in je pripravljeno na nove napore. Obenem pa se pred vadbo vedno tudi ogrejte, sploh, če vas čaka zahteven trening.

Značke: Trening, Prehrana
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ