Kako se pripraviti na pomladanske maratone

Kako se pripraviti na pomladanske maratone
08.02.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Ste se odločili, da se to pomlad udeležite enega od številnih maratonov po Evropi? Potem si preberite, kako se lahko nanje tudi najbolje pripravite.

Pridobite si kondicijo
Da bi lahko dobro tekli, morate imeti za teke tudi dobro kondicijo. To si pa lahko zgradite le z ustrezno zasnovanimi treningi. Začeti morate počasi in postopoma, zato, da se telo navadi na napor, se okrepi in pripravi na daljše razdalje, ter da se tudi izognete neprijetnim poškodbam.

Načrtujte svoje teke
Če ste sezonski tekač, je dobro, da si večje podvige planirate že veliko vnaprej, da se boste lahko nanje ustrezno pripravili. Če pa tečete redno in vam noben letni čas in tudi ne vreme ne vzame volje do treningov, potem bodo tovrstni podvigi in seveda priprave nanje veliko lažje.

Pri načrtovanju vam je sicer lahko v pomoč tudi program za načrtovanje treningov My ASICS, ki vam bo pomagal pri tem, da boste na dan D res v najboljši formi.

Premagajte vreme
Načrtovanje maratonov pozimi ni najlažja naloga, saj je v tem času hitro temno pa tudi temperature niso najbolj prijazne za tek. Vse to pa seveda zmanjšuje motivacijo za treninge. A kjer je volja je pot, zato tudi v tem času lahko opravljate zelo dobre treninge in sicer v telovadnici na  tekaški stezi pa tudi v bazenu ali na sobnem kolesu. Vse te aktivnosti vam bodo pomagala izboljšati kondicijo in vas ves čas ohranjale v dobri formi.

Nabavite si pravo opremo
Hladno vreme zahteva malce drugačno opremo za tek. Poskrbeti morate namreč za to, da bodo vaša oblačila topla, a ne pretežka. Pa tudi za to, da bodo vaši tekaški copati omogočali zanesljiv oprijem na spolzki podlagi in da po možnosti ne bodo spustili vode v notranjost copata.

Povzeto po: Maraton training – planing ahead for spring, dostopen tukaj.

Značke: Trening
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ