Kako se zamotiti na dolgih tekih

Kako se zamotiti na dolgih tekih
19.07.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Se vam včasih, ko tečete dolge teke, zdi, da se tek kar vleče in vleče, pa ste z njim šele začeli? Niste edini. Je pa zadeva rešljiva z nekaj preprostimi triki ...

Razbije jih na več delov
Včasih je dovolj že, če si dolg tek razdelite na več delov, zaradi česar se ta ne zdi tako dolg. Kako to storite? Tecite na primer 15 minut ali 2-3 kilometre, nato se ustavite, naredite nekaj preprostih vaj ali se raztegnite in spet vse skupaj ponovite – tek in vaje.

Bodite prisotni
Če med tekom razmišljate, kaj vse bi lahko počeli namesto teka, ni nič čudnega, da komaj premikate noge. Namesto tega se raje osredotočite na tukaj in zdaj – v mislih pojdite čez celo telo, opazujte premikanje svojih nog, vdihnite in izdihnite in sploh poskusite biti čim bolj v trenutku in v tem, kar počnete.

Zaposlite misli
Zaposlene misli so še ena stvar, ki vam lahko skrajšajo dolge teke. Včasih je dovolj že, da premlevate take in drugačne težave, spet drugič, s katerimi se spopadate ali pa da razmišljate o izzivih, ki jih imate doma ali v službi in še bi lahko naštevali. Vsekakor pa je ključ v tem, da najdete nekaj, za kar veste, da bo vaše misli zamotilo v tolikšni meri, da med tekom ne boste ves čas gledali na uro.

Povzeto po: 3 ways to distract yourself on hard long runs, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Trening, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ