Kako se zavarovati pred boleznimi v hladnih dneh

Kako se zavarovati pred boleznimi v hladnih dneh
08.11.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Čas gripe in prehladov se počasi, a vztrajno približuje. Če želite, da bi vaš imunski sistem ne podlegel boleznim, si preberite, kaj morate za to storiti.

Zmanjšajte stres
Stres je vzrok za mnoge bolezni, zato je dobro, da ga poskušamo zmanjšati, se naučiti, kako ga obladovati oziroma vsaj ublažiti njegov vpliv. To lahko storite tako, da se izognete stresnim situacijam kolikor se le lahko ter si vzamete čas zase, za počitek, meditacijo, jogo in šport.

Vzemite se čas za počitek in spanec
Med počitkom, predvsem imamo v mislih spanje, se telo regenerira, zato ste bolj zdravi, se lažje spopadate z vsakodnevnimi izzivi, se učite, mislite, delujete in tudi trenirate. Zato poskrbite za to, da boste spali vsaj 7-8 ur na noč, če lahko, pa tudi kakšno urico več.

Ne pretiravajte s treningi
Pretirano treniranje vam ne bi prineslo napredka, ampak nazadovanje, saj utrujeno telo ne bi zmoglo prenesti vse zahtevnejših nalog. V tem primeru bi prišlo do oslabljenega imunskega sistema, bolezni, pretreniranosti, poškodb in še kaj. Zato trenirajte po pameti in si večkrat privoščite počitek, včasih tudi tako, da ne počnete popolnoma nič. Telo vam bo hvaležno.

Uravnoteženo se prehranjujte
Hrana daje telesu energijo za nove izzive, obenem pa skrbi tudi za to, da se vaše telo po treningu lahko ustrezno regenerira, da ste zdravi in da sploh vse deluje tako kot je treba. Zato poskrbite, da bo vaša prehrana uravnotežena, uživajte veliko sadja in zelenjave, kvalitetnih beljakovin in polnovrednih ogljikovih hidratov. Zaželjene pa so tudi zdrave maščobe, ki jih najdete, na primer v olivnem, lanenem ali kokosovem olju, avokadu, oreščkih, ribah in še kje. Dobro pa je tudi, da jeste večkrat po malem in tako preprečite napade lakote ob večjih obrokih.

Značke: Prehrana, Zdravje, Trening, Oprema
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ