Kako trenirati v poletnih dneh

Kako trenirati v poletnih dneh
03.07.2016 AVTOR: Tina Ambrožič
Poletje ne prinaša s seboj prinaša le visokih temperatur in vlage, ampak tudi več distrakcij, ki vas odvračajo od treningov. Kaj storiti, da jim boste ostali zvesti? Tukaj je nekaj nasvetov.

Prijavite se na tekmo
Če boste vedeli, da trenirate za določeno tekmo, boste bolj zvesti treningom. Zato si izberite kakšno, morda lažjo tekmo v poletnih dneh in/ali kakšno težjo tekmo v zgodnjih jesenskih dneh.

Namesto teka, plavajte
Če bodo dnevi prevroči za tek, to še ne pomeni, da vam ni treba trenirati. Namesto teka namreč lahko plavate, saj s tem v vročini telesa ne boste preobremenili, boste pa vseeno opravili dober trening. Da plavanje ne bo prelahko, si zadajte določeno dolžino, menjujte stile plavanja in si omislite plavutke, za večjo obremenitev mišic nog.

Poskusite intervalni trening
Če imate manj časa za treninge, ker potujete ali imate malo časa, poskusite intervalne treninge. S temi namreč lahko v krajšem času naredite intenziven trening, s katerim pogosto dosežete več kot z daljšim in bolj umirjenim.

Trenirajte zjutraj ali proti večeru
Visoke temperature in vlaga so še dodaten dejavnik, da nam treningi ne gredo od nog. Da bi ti čim manj vplivali na vaše tekaške načrte, trenirajte zgodaj zjutraj, ko je še prijetno hladno. Ali pa proti večeru oziroma ko pade mrak, ko je ozračje prav tako prijetnejše za tek.

Migajte v družbi
Če boste k treningu povabili prijatelja se bo lažje spraviti na trening, saj boste med vadbo imeli tudi s kom tudi klepetati. Tako pa bo čas tudi hitreje minil.

Značke: Prehrana, Trening
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ