Kako vključiti trening teka v vsakdan

Kako vključiti trening teka v vsakdan
26.01.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Služba, družina in številne druge obveznosti vas hitro lahko odvrnejo od treninga. Kako to preprečiti? Morda vam bodo pri tem v pomoč naši nasveti.

Bodite realistični
Prva stvar, ki jo morate vedeti je ta, da morajo biti treningi prilagojeni vašemu načinom življenja, saj vam jih bo le tako uspelo vključiti v vaš vsakdan. Morda ne boste mogli teči toliko in takrat, ko si boste želeli, a če se boste potrudili, bodo vaši treningi ravno tako lahko kvalitetni in pogosti.

Trenirajte z namenom
Da boste motivirani z treninge, si izberite krajšo ali daljšo tekmo, ki se je boste udeležili. Zato, da bi na njej dosegli dober rezultat, pa si pripravite ustrezen načrt treninga. Pri tem vam je lahko v pomoč tudi program MY ASICS, ki ga najdete tudi tukaj

Trening med odmorom za kosilo …

Če veliko delate in bi sicer težko našli čas za tek, poskusite za to izkoristiti odmor za kosilo. Ne le, da boste tako najlažje opravili svoj trening, ampak vas bo vadba tudi prijetno poživila in boste zato lažje nadaljevali z delom.

… ali v zgodnjih jutranjih urah
Če vam zgodnje vstajanje ne predstavlja težav, potem lahko tečete zgodaj zjutraj, pred službo. Tako boste tudi bolj budni in polni energije začeli dan, saj se boste nadihali svežega zraka in uživali v jutranji tišini ter vmes verjetno premleli še kak problem.

Tecite iz službe domov

Odlična rešitev za tiste, ki težko najdete čas za tek je tudi tek takoj po službi. Ko zaključite z delom se preprosto preoblecite v tekaško opremo, oblačila pa shranite v lahek nahrbtnik in že ste pripravljeni na tek.

Tecite na tekaški stezi
Če nujno potrebujete gibanje, imate lahko tekaško stezo tudi doma. Tako boste lahko nanjo skočili ob prvem prostem trenutku. Praktična pa je tudi v primeru, če imate otroke in zanje nimate varsta, saj jih imate tako vedno na očeh.

Določite si čas, ko boste šli teči
Seveda morate imeti nekoliko bolj fleksibilen tekaški urnik, če ste polno zaposleni z delom in obveznostmi. A če želite čim več teči, bo dobro, če si začrtate vsaj okvirne urnike za trening, saj se jih boste tako tudi najlažje držali.

Svoje urnike treninga najavite svojim bližnjim
O svojih načrtih za trening obvestite svoje bližnje, saj bodo tako vedeli, da vas takrat ne bo oziroma, da vas ne smejo motiti.

Začnite teči s prijatelji
Se zaradi natrpanega urnika ne uspete več videti niti s prijatelji? Povabite jih s seboj na tek in združite prijetno s koristnim.

Tecite ob večerih
Kratki dnevi v zimskih dneh nam pogosto prekrižajo načrte za tek na prostem, a z dobro opremo lahko temo hitro naredite konec. Toplo se oblecite, na glavo si nataknite lučko in že ste pripravljeni na nove tekaške podvige.

Prirejeno po: Running training plans - how to fit running into your schedule. Članek si lahko preberete tukaj.

Značke: Trening, Prehrana
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ