Kako vse lahko uživate ovsene kosmiče

Kako vse lahko uživate ovsene kosmiče
09.04.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Tudi vi radi uživate ovsene kosmiče? Potem vam bo nekaj naših idej in nasvetov za to, kam vse jih lahko dodate prišlo še kako prav.

Ovseni kosmični so vir polnovrednih ogljikovih hidratov in vlaknin, zate je dobro, da jih vključite v prehrano. Kako in kam pa vam zaupamo v nadaljevanju.

Uporabite jih namesto moke
Če za peko uporabljate moko, lahko to delno ali v celoti zamenjate z ovsenimi kosmiči oziroma moko narejeno iz njih. Tako boste dobili zdrav in polnovreden, predvsem pa nasiten obrok.

Dodajte jih smutijem
Če želite, da bi vas smuti nasitil, mu dodajte žlico ali dve ovsenih kosmičev, saj bo ta tako tudi hranilno bolj bogat in kremast.

Z njimi obogatite juho
Tako kot v smutije lahko kosmiče dodate tudi v juho in jo tako zgosite ter dobite bolj nasiten obrok.

Namočite jih v mleku ali jogurtu
Ovsene kosmiče lahko čez noč namočite tudi v mleku ali jogurtu, dodate pa jim lahko še chia ali lanena semena. Da bi bila malica malce slajša pa jim lahko zjutraj dodate med in sadje po želji.

Dodajte jih v mafine
Če je masa za mafine premokra ji dodajte ovsene kosmiče, ki bodo ne le vpili odvečno tekočino, temveč tudi obogoatili ta slasten prigrizek. Sicer pa lahko kosmiče posujete tudi po vrhu mafinov tik pred peko in jim tako dodate bolj rustikalen videz.

Recept za slasten zajtrk
30-40g ovsenih kosmičev
1/2 banane
1 čajna žlička rjavega sladkorja
1/2 čajne žličke cimeta
ščepec soli
pol skodelice mleka in pol skodelice vode
pest narezanih orehov

V posodo dajte ovsene kosmiče in mešanico vode in mleka, dodajte zmečkano banano, cimet, sol ter žličko sladkorja. Kuhajte toliko časa, da se kosmiči skuhajo in po potrebi dodajate tekočino (vodo ali mleko). Ko je kaša kuhana pustite, da se ohladi, nato pa jo po želji obogatite z beljakovinami v prahu, žlico skute ali grškega jogurta. Po vrhu pa posujte narezane oreščke in preostalo banano, ki jo razrežete na koščke.

Pa dober tek!

Povzeto po 5 New Ways To Cook With Old-Fashioned Oats, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ