Kdaj je dobro, da trening prekinete

Kdaj je dobro, da trening prekinete
25.09.2016 AVTOR: Tina Ambrožič
Da bi si izgradili kondicijo in bili zmožni teči še bolje in še dlje seveda morate trenirati. A včasih je treninge potrebno skrajšati ali celo popolnoma prekiniti. Zakaj in kdaj pa vam zaupamo v naslednjih vrsticah.

Včasih pridemo v situacije, ko smo v glavi sicer pripravljeni na trening in bi ga lahko oddelali ne glede na vse, a če naše telo ne sodeluje z nami je vse zaman. Kdaj ga je dobro poslušati ter trening prekiniti? Tukaj je nekaj takih situacij ...

Izčrpani ste
Slabo spite, vaše noge so težke, treningi zadnje dni pa so vse prej kot rožnati? Ne mučite se več, ampak raje za nekaj dni prekinite s treningom in se odpočijte. Predvsem pomembno je, da se naspite, saj se takrat telo najbolje regenerira. Odveč pa ne bo tudi urejena prehrana, s katero boste v telo vnesli potrebno mikrohranila. Za piko na i pa si privoščite masažo za sprostitev duha in telesa.

Komaj premikate noge
Pridejo dnevi, ko se vam zdi, da se počutite dobro, a ko začnete s tekom, vam ta kar ne gre in ne gre. Se zgodi, ne mučite se, ampak tek raje prekinite in si privoščite dolg sprehod, da se razhodite in sprostite. Tudi tako boste nekaj dobrega naredili za vaše telo. Sicer pa se naspite in čez dan ali dva poskusite znova. Zelo verjetno je, da bo takrat vaš trening spet tekel kot po maslu.  

Premalo ste spali
Slaba noč spanca morda za trening še ne bo usodna, a če se bo to nadaljevalo nekaj dni zapored, boste verjetno na teku noge komajda premikali. Takrat je najbolje, da s treningom prekinete in si privoščite kakšno manj stresno vadbo, kot je, na primer joga.

Previsok ali prenizek srčni utrip
Če med treningom nosite merilec srčnega utripa, boste verjetno hitro zaznali, če z vašim srčnim utripom ne bo kaj tako, kot bi moralo biti. A kdaj odnehati se sprašujete? Strokovnjaki pravijo, da takrat, ko je utrip ali previsok, ali prenizek za določeno intenzivnost. Sprememba utripa namreč lahko nakazuje na to, da niste dovolj regenerirani in bi bilo bolje, ko bi počivali. Sicer pa do spremembe utripa lahko pride tudi, če tečete, ko je zelo toplo in se telo pretirano segreva. Seveda je tudi takrat s treningom bolje prenehati.

Prevelik hlad ali vročina
Kot že zapisano, vročina ni najboljši spremljevalec treningov, saj se zaradi nje telo še dodatno segreje, kar lahko privede do številnih zdravstvenih težav, ki lahko tudi resno ogrozijo vaše življenje.
Nič manj nevaren pa ni tek v izjemnem hladu, ki vam prav tako lahko povzroči kup težav – od neprijetnega kašlja do ozeblin na izpostavljenih delih telesa, ali celo bolezni.

Bolečine na določenih delih telesa
Če vas med aktivnostjo začne kaj boleti ali se bolečine, ki so se pojavile nedavno še okrepijo, je to lahko znak, da ste se poškodovali. V vsakem primeru je dobro, da se takoj, ko začutite bolečino ustavite in s treningom prenehate. Manjše bolečine v nekaj dnevih izginejo, večje in intenzivnejše pa nakazujejo na poškodbe, ki jih verjetno ne boste več tako hitro sanirali, zato s treningi nadaljujte previdno. 

Tek s poškodbami
Če ste poškodovani, vam tek odsvetujemo in priporočamo počitek ter aktivnosti, ki prizadetih delov telesa ne obremenjujejo. Tako boste poškodbo hitreje sanirali in obenem ohranili kondicijo. 

Značke: Zdravje, Prehrana
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ