Kdaj veste, da ste pripravljeni, da pretečete maraton?

Kdaj veste, da ste pripravljeni, da pretečete maraton?
12.04.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Se že kar nekaj časa ukvarjate s tekom in sanjate o tem, da bi pretekli maraton, a ne veste, kdaj bi bil resnično pravi čas za to?

Tečete in tečete, a počasi vam običajni treningi in tekme na krajše razdalje niso več izziv. Vaše sanje so maratoni, a ne veste, kdaj ste kot tekač pripravljeni nanje. To vam bomo razkrili v naslednjih vrsticah.

Preden začnete s treningi za maraton
Strokovnjaki pravijo, da bi morali, preden začnete s treningi za maraton, imeti že kar konkretno tekaško podlago. To pomeni, da naj bi v povprečju pretekli okoli 30-40 ali celo več kilometrov tedensko. Se pravi 3-4 teki med 6-12 km med tednom in en daljši tek (cca 15-16km) med vikendom. Ko vam bo ta tedenska razdalja prešla v rutino, lahko začnete teke še podaljševati in razmišljati o tem, da bi pretekli maraton.

Naredite si načrt treningov
Da bi res lahko pretekli maraton, boste potrebovali tudi ustrezen tekaški načrt. Pri tem bo najbolje, da vam na pomoč priskoči kakšen izkušen tekaški trener, saj vas bo znal pravilno usmeriti, vam ustrezno zasnovati treninge ter vas po potrebi tudi motivirati, če boste motivacijo izgubili.

Vzemite si čas
Za to, da bi lahko pretekli maraton, boste morali trenirati kar nekaj mesecev. Verjetno se vam bo v tem času zgodilo, da boste kdaj želeli tudi obupati, saj vas bo morda vse bolelo ali pa boste izčrpani od treningov. Naj vam to vzame volje, da cilja ne bi dosegli. Le vzemite si kakšen dan ali dva za počitek, saj boste po tem na vse skupaj spet lahko gledali s svetle plati.

Prijavite se na tekmo
Najboljša motivacija za tek bo seveda tekma oziroma maraton. Za prvič bo dobro, da si izberete kakšnega takega, ki ima bolj položno progo, saj vam bo že sama kilometrina za prvič dovolj velik izziv.

Prirejeno po: When Do I Know I’m Ready to Run a Marathon?, ki je dostopen tukaj.

 

Značke: Prehrana, Trening
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ