Ključni znaki, ki kažejo na to, da ste pretrenirani

Ključni znaki, ki kažejo na to, da ste pretrenirani
12.07.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Ste utrujeni, vas bolijo mišice in ne morete spati? To je le nekaj znakov, ki kažejo na to, da ste morda pretrenirani.

Bolijo vas mišice
Seveda boleče mišice po napornem treningu niso nič nenavadnega, a bolečine bi se morale umiriti po dnevu ali dveh. Če pa se to ne zgodi, je to že lahko znak, da imate težave z regeneracijo in da ste s treningi pretiravali. Poskušajte več počivati, treninge pa zmanjšajte in jih ohranjajte na nizki intenzivnosti. Če to ne bo dovolj, si privoščite nekaj dni popolnega počitka.

Slabo spite
Če so vaši treningi zahtevni in vas utrudijo, bi morali dobro in trdno spati. V primeru, da se to ne zgodi in se ponoči nemirno premetave ter se zbujate še bolj utrujeni, kot ste se legli v posteljo, je to znak, da ste pretranirani. Pretreniranost namreč zmoti srčni ritem, ki vam ponoči lahko krati spanec.

Pogosto ste bolani
Pretreniranost lahko oslabi tudi vaš imunski sistem in povzroči, da ste bolj dovzetni za okužbe in bolezni, ki jih je težko pozdraviti ali pa se te vedno znova vračajo. Da bi temu naredili konec, boste potrebovali več počitka in uravnoteženo prehrano, bogato s hranili.

Vse večkrat ste poškodovani
Če preveč trenirate in premalo časa namenjate počitku, se telo ne more dovolj hitro in tudi ne dovolj dobro regenerirati. Zato se začnejo pojavljati manjše in večje poškodbe, ki jih je težko sanirati ali pa se vračajo. Rešitev je več počitka ter krajši in lažji treningi.

Primanjkuje vam motivacije
Če sicer radi in z veseljem trenirate, pa zadnje čase opažate, da imate volje za to vse manj, je to prav tako lahko znak, da ste s treningi pretiravali. Poslušajte svoje telo in si privoščite malce več počitka, poskrbite pa tudi za kvaliteten spanec, več vitaminov in mineralov v prehrani, odveč pa ne bo niti kakšna dobra masaža. Ko bo telo spočito in pripravljeno na nove izzive, vam bo to tudi dalo vedeti.

Vaš srčni utrip v mirovanju je vse višji
Se vam zdi, da je vaš utrip tudi v času mirovanja nekoliko višji kot običajno? Tudi to je lahko znak pretreniranosti, sploh, če ste obenem opazili tudi enega ali več od zgoraj naštetih znakov.

Značke: Trening, Prehrana
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ