Koliko km bi tedensko morali preteči, da bi lažje shujšali?

Koliko km bi tedensko morali preteči, da bi lažje shujšali?
02.04.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Se sprašujete, koliko kilometrov bi morali teči, da bi lažje izgubili odvečne kilograme? Ne boste verjeli - manj, kolikor si mislite.

Če ste se v teh pomladnih dneh odločili, da izgubite nekaj odvečnih kilogramov, ki ste jih pridobili čez zimo, vam je pri tem, ob urejeni prehrani seveda, lahko v pomoč tudi tek. A za to, da bi lažje shujšali, vam ne bo potrebno preteči maratona. To je potrdila tudi študija, objavljena v The Journal of Sports Medicine and Physical Fitness. Ta je namreč razkrila, da so tisti, ki so se lotili hujšanja, povečini tekli le okoli 5km na teden in tako tudi izgubili odvečno telesno maščobo.
V študijo je bilo sicer vključenih 538 tekačev, ki so pred začetkom študije morali odgovoriti na vprašanja o tem, kako se prehranjujejo in zakaj so začeli teči. Raziskovalci so nato izmerili njihovo telesno težo in jim dali naprave za merjenje aktivnosti, ki so premogle tudi GPS, s katerimi so spremljali posameznikovo gibanje. Niso pa dobili navodil ali načrte za treninge. Po dobrem letu dni so posameznike spet poklicali na testiranje, kjer so jih ponovno izprašali o tem, kako se prehranjujejo, kako trenirajo ter jih tudi izmerili. Po pregledu podatkov so ugotovili, da so tisti, ki so redno tekli več kot pet kilometrov tedensko in pazili na prehrano, izgubili tudi največ telesne maščobe.

Torej, če si želite izgubiti odvečno težo, je tek pravi šport za to. Seveda pa si boste ob tem morali urediti tudi prehrano. Kako? Predvsem tako, da boste na svoj jedilnik umestili:
- več svežega sadja in zelenjave
- pustega mesa, rib in tudi mlečnih izdelkov
- polnovrednih žit
ter zmanjšali vnos procesirane hrane, živil iz bele moke, sladkarih in sladkih pijač.

Ne pozabite pa niti na zadosten vnos tekočine, ki je prav tako pomembna za dobro delovanje telesa.

Povzeto/ prirejeno po po: Running This Much Each Week Can Help You Lose Weight, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Zdravje, Trening
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ