Motivacija in premagovanje utrujenosti

Motivacija in premagovanje utrujenosti
21.12.2012 AVTOR: Jure Jeraj
Ker nam je šport rekreacija, pomeni, da poleg športnih aktivnosti opravljamo še cel kup drugih stvari.

Zato se velikokrat zgodi, da si po vseh opravljenih obveznostih preveč utrujen, da bi lahko še migal. A v takih obdobjih nastopi nevarnost, da se polenimo. Ko se nam to zgodi, hitro najdemo izgovor, da se lahko odpovemo vadbi.

Ker pa si nikoli ne želimo imeti občutka zaležanosti, debelosti, obstaja mnogo stvari, ki nam lahko na lahek način pomagajo premostiti gibalno krizo.

Če radi tečete ali telovadite, a vam v zadnjem času primanjkuje časa in energije, je najbolj enostavno, če se zmenite s kakšnim prijateljem ali prijateljico in se skupaj odpravite na popoldanski tek ali vadbo. Kadar imate točno določen termin, se je veliko lažje spraviti v pogon.

V času, ko niste fizično aktivni in delate popolnoma druge stvari, si za pavzo ali sprostitev oglejte kakšen film s tematiko vam priljubljenega športa. Enako učinkovito je lahko tudi branje tovrstne literature, naj bo to knjiga ali pa revija. Ponovno, malo motivacije in že boste željni večerne vadbe.

Naslednja rešitev je lahko tudi točno določen cilj. Da si zadate nekaj, kar želite doseči, datumsko natančno definirano. Na primer sodelovanje na kakšni tekaški prireditvi ali pa le doseči nek vidnejši rezultat na vaši zunanji pojavi.

Občutek, da ste po fizični aktivnosti privlačnejši, je tudi lahko dober razlog za dvignit nivo motivacije. K temu lahko veliko doprinese že pohvala vašega partnerja ali nekoga, ki vam je všeč. Za to tudi vi, ki prebirate nasvete, ne skoparite s pohvalami do drugih ljudi.

Tudi dobra volja je dober motivator. Spomnite se občutkov, ki jih doživljate po dobri rekreaciji in prav tako pomislite na počutje, kadar ste ostali doma. Mislim da izbira ni težka.

Ker smo v času, ko je veliko zabav in ker bo v prihajajočem tednu na mizah nadpovprečno veliko dobrot, je še toliko pomembneje, da poskusite ohraniti vsaj kanček motiviranosti za fizično aktivnost. Ne pozabite, čas hitro mine in januar je tako rekoč že pred vrati.

Vendar pa vseeno ne jemljite preveč resno napisanih besed, saj vsi vemo, da je počitek pomemben del treninga in da dobra hrana v zdravi meri lahko le koristi. Torej, naj vam bo vodilo zmernost in dobro počutje. In imejte obilo tekaških užitkov.

 

Značke: Prehrana
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ