Napake, ki jih morda delate na tekaški stezi

Napake, ki jih morda delate na tekaški stezi
12.01.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Čeprav je tekaška steza lahka za uporabo, marsikdo med vadbo na njej še vedno naredi kakšno, včasih tudi nezavedno napako.

Nosite napačne tekaške copate
Pozabite na to, da boste na tekaški stezi tekli v copatih za aerobiko ali fintes. Tekaški copati, s katerimi tečete na prostem, so namreč primerni tudi za tek na tekaški stezi, saj je tudi njena podlaga za sklepe ravno tako zahtevna kot tista na prostem.

Gledate si pod noge
Zaradi pretiranega gledanja pod noge med tekom, lahko izgubite ravnotežje in padete, zato tega raje ne počnite oziroma vsaj ne več kot za trenutek.

Izvajate enolične treninge
Saj ne da ni praktično vsak dan izvajati enega in istega trening, a kaj, ko bo sčasoma ta postal popolnoma neučinkovit. Z njim boste porabili vse manj kalorij, mišice ne bodo nič bolj učinkovite, pa tudi tekli ne boste nič bolje. Da bi se temu izognili, morate svoje treninge spremeniti na vsake štiri tedne. In nič ne bo narobe, če boste poleg tekaške steze preizkusili še kakšno drugo kardio napravo, saj boste tako okrepili več različnih mišic v telesu. 

Mahate z rokami
Mahanje z rokami med hojo ali tekom vaje ne bo naredilo nič bolj učinkovite, le energijo boste vrgli stran. Roke raje držite ob sebi, dokler ne povečate hitrosti, med tekom pa naj bodo rahlo pokrčene ob telesu in naj se nežno gibajo skupaj s trupom.

Delate predolge korake
Če boste delali daljše korake, ne bo vaš trening zato nič bolj učinkovit, le po nepotrebnem boste ‘kurili ’ energijo, ki bi jo sicer lahko porabili za dober trening. Da o tem, da si tako lahko povečate tudi možnosti za poškodbe niti ne govorimo. Da bi tekli bolj učinkovito, raje malce skrajšajte in upočasnite korak ter tudi ne dvigajte nog previsoko. 

Držite se za stranice
Če boste hodili navkreber, lahko pri tem pokurite veliko kalorij, a ne, če boste roke držali na stranicah tekača. Raje se spustite in hodite, kot bi v naravi – ne nagibajte se preveč naprej, z nogami pa dostopajte tako, da bodo noge ‘padle ’ pod vas in vas lepo ujele. 

Nagibate se naprej
Če se boste na stezi pretirano nagibani naprej (ali v kako drugo smer), lahko le izgubite ravnotežje in padete ter se poškodujete. Poskusite raje biti čim bolj vzravnani, saj bodo tako delovale vaše mišice trupa. Če je potrebno tudi zmanjšajte hitrost steze – vsaj dokler ne osvojite ustrezne postavitve telesa.

Pretiravate s treningom
Če začutite, da so vaše mišice po treningih utrujene in zategnjene, da se vam hitro dvigne srčni utrip in da so na sploh vaši treningi slabi, ste verjetno pretrenirani. Zato si prvo privoščitepočitek, nato pa nekaj časa izvajajte le res lahkotne treninge, s katerimi boste le vzdrževali svojo kondicijo.

Če želite povečati obseg treningov, to počnite po pameti in počasi. Telo namreč potrebuje čas, da se navadi na večji obseg aktivnosti, zato mu morate novosti dovajati počasi in postopoma. Le tako boste varno in brez poškodb dosegli svoj cilj. 



Prirejeno po: 10 treadmill mistakes you are making, dostopen tukaj.

Značke: Trening, Prehrana
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ