Ne morete spati? Poskusite ta napitek ...

Ne morete spati? Poskusite ta napitek ...
06.12.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Zaradi njega boste bolje hitreje zaspali in tudi bolje spali.

Ne morete spati, pa ne veste, kaj storiti, da bi lahko? Odgovor na vaše težave bi prav lahko bil češnjev sok, ki naj bi po raziskavah šole za Prehrano in znanost o hrani državne univerze v Louisiani ljudem pomagal zaspati in tudi izboljšal njihov spanec.

To dejstvo o češnjevem soku je sicer razkrila raziskava, v kateri je sodelovalo 8 ljudi starejših od 50 let, ki so se borili s kronično nespečnostjo. Štirje od teh so dva tedna vsak večer pred spanjem zaužili kozarec češnjevega soka, drugi štirje pa placebo. Raziskava je pokazala, da so tisti, ki so uživali češnjev sok, hitreje zaspali ter spali v povprečju za kar 84 minut dlje.

Čeprav je v raziskavi sodelovalo malo ljudi, so strokovnjaki vseeno mnenja, da so rezultati obetujoči. Češnjev sok naj bi namreč res pomagal ljudem bolje spati, saj vsebuje naravno sestavino proanticianidin, ki poveča prisotnost triptofana, amino kisline, ki spoduja telo k sproščanju serotonina. To je seveda dobra stvar, saj serotonin, nevrotransmiter, ustvarja občutke sproščenosti in zaspanosti. Ker sestavine v češnjevem soku tudi preprečujejo triptofanu, da bi se prehitro razkrojil, pa spanec tudi traja dlje.
Sicer pa strokovnjaki priporočajo, da če že uživate češnjev sok, izberite tistega, ki nima dodanega sladkorja. Sladkor se namreč lahko poigra z vašim spancem, kot tudi alkohol in prevelika količina hrane in kofeina.

Povzeto po: This Delicious Drink Could Help You Sleep Like a Baby, ki je dostopen tukaj.

Značke: Zdravje, Prehrana
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ