Poskrbite za zdravo prehrano!

Poskrbite za zdravo prehrano!
01.01.2014 AVTOR: Tina Ambrožič
Po veselem decembru je čas za lažjo hrano, ki nam bo omogočila boljše počutje in kakšen kilogram manj.
Če ste decembra jedli preveč in bi se sedaj radi vrnili nazaj v formo, to ne pomeni, da morate za to stradati. Nasprotno! Jesti morate, a pravo hrano in v pravih količinah. Nekaj preprostih nasvetov pa v naslednjih vrsticah.

Začnite dan z zajtrkom
Zajtrk je prvi obrok dneva, ki vam bo dal energijo za nov dan. Nikar ga ne izpuščtajte, saj boste kasneje gotovo zaužili še več. Privoščite si polnovreden obrok, sestavljen iz beljakovin, ogljikovih hidratov in zdravih maščob.

Več obrokov dnevno
Čez dan zaužijte več obrokov - večji naj bodo zajtrk, kosilo in večerja; manjši pa prigrizki. Običajno je priporočljivo nekaj zaužiti na 3-4 ure. Tako vam energija ne bo padla pa tudi prenažirali se ne boste.

Jejte več sadja in zelenjave
Poskusite zaužiti čim več sveže zelenjave pa tudi sadja. V njih je veliko vitaminov, mineralov in ogljikovih hidratov ter tudi vlaknine. Slednje bodo poskrbele za sitost, pomagale pa bodo tudi očistiti prebavila.

Ne pozabite na tekočino!
Da bi iz telesa očistili odpadne snovi in seveda ohranili telo hidrirano, poskrbite za to, da boste zaužili dovolj tekočine. Priporočljiva količina, ki naj bi jo zaužili je 1l na 25kg telesne teže, če ste aktivni pa še nekaj več.

Redni treningi
Če boste uravnoteženo prehranjevanje kombinirali z rednimi treningi (kardio treningi ter vaje za moč), se boste lažje in hitreje prebili do boljšega počutja in želene telesne teže.
Značke: Trening, Prehrana, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ