Pozitivni učinki aktivnosti na prostem v hladnih dneh

Pozitivni učinki aktivnosti na prostem v hladnih dneh
16.01.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Čeprav nam v hladnih dneh pogosto ne diši, da bi se na prostem zaradi nizkih temperatur zadrževali dlje časa ali bili celo aktivni, to ni ravno najboljša odločitev. Zakaj vam izdamo v nadaljevanju ...

Tek na prostem v hladnih, kaj šele zasneženih dneh, je pri večini tekačev redkost. Delno so zato krive nizke temperature, ki zelo ohladijo zrak in je zato že vdihovanje tega zelo neprijetno. Pogosto pa nas lahko zebe tudi kljub temu, da smo aktivni. A vseeno, aktivnost na prostem v hladnih dneh bi vseeno morali vzeti v ozir, četudi le na dneve, ko se temperatura dvigne nad ničlo in izza oblakov posije sonce. Tukaj je nekaj razlogov zakaj ...

Sončna svetloba izboljša razpoloženje
Pomanjkanje sončne svetlobe v zimskih dneh je težava, ki lahko znatno vpliva na naše razpoloženje. Zato je dobro, da izkoristite vsak sončni žarek, ki se v zimskih dneh pojavi in se za vsaj 30 minut odpravite na prosto. Kot je pokazala študija univerze Duke že to pomaga izboljšati nivo serotonina in zmanjša simptome potrtosti in depresije.

Redna telesna aktivnost krepi zdravje
Telesno aktivni posamezniki imajo močnejši imunski sistem, zato naj bi imeli tudi kar za 20-30 odstotkov manj možnosti za to da zboliko za gripo, pravi Fundacija Mayo za Zdravstveno izobraževanje in raziskave.

Telo se nauči bolj učinkovito uporabljati kisik
Težko dihanje pri nizkih temperaturah ni tako napačno, kot ste morda mislili. Telo se tako namreč nauči uporabljati kisik bolj učinkovito. Študija univerze v Arizoni je namreč razkrila, da tri mesečna izpostavljenost hladu poveča VO2 max pri kozah za kar 34%, kar nakazuje, da se podobno lahko zgodi tudi pri ljudeh.

Povzeto/ prirejeno po: 3 facts to cosider when avoiding a run in the cold, ki je dostopen tukaj

Značke: Prehrana, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ