Privoščite si masažo!

Privoščite si masažo!
29.12.2013 AVTOR: Tina Ambrožič
Po napornih treningih ali tekmah se prileže sproščujoča masaža, ki pa ima tudi številne pozitivne učinke na telo.
Masaža namreč izboljša učinovitost žilnega sistema, ki je odgovoren za prenos kisika, dostavo hranil in odstranitev odpadnega materiala na celičnem nivoju. Žilni sistem v mišično tkivo dostavlja tudi kri obogateno s kisikom in hranila, kot so glukoza in elektroliti. Obenem pa pobere in odstrani stranske proizvode in odpadke.

Nadalje žilni sistem vpliva tudi na druge sisteme v telesu. Zato povečanje učinkovitosti žilnega sistema posredno ali neposredno vpliva na celotno telo. Boljša pretočnost namrč pomeni boljšo dostavo hranil in kisika v vse okoljske celice in tkiva.

Terapevtska masaža lahko med drugim izzove povečan dotok krvi, povečan premer krvnih žil in nižji krvni pritisk. Tej učinki so še posebej pomembni za tekači, ki iščejo načine za hitrejše okrevanje, preprečevanje poškodb in boljše rezultate.

Vedite, da je terapevtska masaža specifičen tip masaže, ki vključuje globoko pristikanje, ki je izvedeno tako, da ugodno vpliva na mehko tkivo. Ta tip masaže se zato razlikuje od drugih tipov masaž in jo mora izvajati posebej za to usposobljen terapevt.

Učinki masaže so sicer postopni, kar pomeni, da boste za to, da bi bil učinek viden, potrebovali masažo večkrat in redno. Dobro jih je sicer uporabljati kot preventivo ali kot del okrevanja po poškodbah. Sicer pa si jih je najbolje privoščiti pred in po zahtevnih treningih ali tekmah, torej nekje 3-5 dni prej oziroma po njih, ko mišice niso več boleče.

Povzeto po: Benefits of massage for runners www.runnersworld.com/injury-p revention-recovery/benefits-of -massage-for-runners
Značke: Trening, Zdravje
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ