S tekom do ravnega trebuha?

S tekom do ravnega trebuha?
29.08.2016 AVTOR: Tina Ambrožič
Tek res da krepi celotno telo. Pa je mogoče, da bi vam lahko pomagal tudi do ravnega trebuščka? Strokovnjaki menijo, da je to mogoče.

Če si želite ravnega trebuščka, boste morali okrepiti vse štiri tipe trebušnih mišic na področju trupa – prečno mišico, ki je tudi najgloblja; notranjo in zunanjo poševno mišico ter sprednjo mišico ali t.i. 'six pack '. Kar storite s kombinacijo vaj in kardio vadbe, saj prva mišice krepi, druga pa poleg tega pomaga tudi pri izgorevanju maščob v telesu.  

S tekom boste mišice okrepili in povečali izgorevanje maščob v telesu
Odlična vadba, s katero boste krepili mišice in povečali izgorevanje maščobe v telesu, je lahko tudi tek. Običajno se med njim namreč aktivirajo vse štiri vrste mišic v trebušnem predelu. A da bi njegovo vlogo pri krepitvi teh mišic še okrepili, je dobro, da med tekom stisnete trebušne mišice, saj bo to tudi bolj držalo trup skupaj in dalo moč okončinam. Poleg tega pa bodo mišice od strani videti tudi bolj definirane.
Ker s tekom obenem lahko pokurite tudi več maščobe, kar bo pomagalo še bolj definirati mišice, je dobro, da izmenjujete intenzivnost tega. To boste najlažje dosegli z intervalnimi ali visoko intenzivnimi teki, sprinti, teki navkreber itd.

Z vajami boste trebuh oblikovali
Seveda pa ob kardio vadbi ne pozabite tudi na vaje za krepitev trupa, ki bodo vaše mišice okrepile in jih tudi oblikovale. Pazite pa na to, da boste izbrali raznolike vaje, ki bodo okrepile vse štiri tipe mišic v predelu trebuha. Da bo trening lažji in vaje ustrezno izvedene lahko za začetek za pomoč zaprosite tudi kakšnega trenerja, ki bo bolj vedel, katere vaje so bolj in katere manj učinkovite.

Kaj pa hrana?
Če boste pretiravali pri hrani željenega rezultata seveda ne boste dosegli. Dobro je, da se prehranjujete uravnoteženo in zaužijete veliko tekočine. Občasno, ko vam res zadiši, pa si le privoščite kaj slastnega. Tako boste v kombinaciji s treningi zagotovo prišli do željenega rezultata.

Prirejeno po: How running helps you get defined abs?, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Trening
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ