Skakanje s kolebnico za boljšo pripravljenost

Skakanje s kolebnico za boljšo pripravljenost
27.05.2018 AVTOR: Tina Ambrožič
Ste mislili, da je skakanje s kolebnico le za otroke? Ni res. Priporoča se tudi tekačem, saj pomaga pri krepitvi meč, izboljšuje vzdržljivost in zmanjša stik s tlemi.

Kako vam skakanje s kolebnico lahko pomaga?

Skakranje s kolebnico ni le dober način za porabo odvečnih kalorij – v eni uri jih namreč porabite okoli tisoč, ampak ima tudi druge koristi. Med drugim vas nauči, kako lahko s stopali pristanete pod telesom, kako zmanjšate stik stopal s tlemi – kar je ključno za učinkovit tek; in nenazadnje, pripomore k temu, da okrepite moč meč in stopala.

 

Kako čim bolj izkoristiti skakanje s kolebnico?
Uporabite vrv prave dolžine
Vrv, čez katero boste skakali, mora biti ravno prav dolga. To boste ugotovili tako, da vrv date pod stopala ter jo potegnete navzgor tako, da bo vaš komolec pod kotom 90 stopinj.

Omejite miganje z rokami
Če ne želite, da bi vrv bila vsepovsod le pod nogami ne, pazite na to, kako boste premikali roke. Pretirano mahanje z njimi lahko povzroči veliko težav, če jih boste držali bolj ob telesu in vrteli le ročaje kolebnice pa bi morali iti kot namazano.

Ne skačite previsoko
Pri preskakovanju kolebnice so ključni hitri in nizki poskoki, visoke pa raje pustite za kakšno drugo priložnost.

Občutite ritem
Kolebnico lahko preskakujete tako hitro, kot želite, a da bi si delo olajšali, poskusite najti pravi ritem in hitrost, pri katerem boste uživali in seveda tudi kaj naredili.

Povzeto po: Want to improve your running form? Try skipping, ki je dostopen tukaj.

Značke:
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ