Ustrezna hidracija telesa v toplih dneh

Ustrezna hidracija telesa v toplih dneh
08.06.2015 AVTOR: Tina Ambrožič
Se sprašujete zakaj piti, kdaj in koliko, da bi vaše telo v teh toplih dneh normalno delovalo vi pa uspešno trenirali? Nekaj smernic vam bomo podali v naslednjih vrsticah.

Zakaj morate uživati tekočino
Tekočino vaše telo potrebuje za normalno delovanje. Ker pa se tekočina nenehno odvaja iz telesa, na primer s potenjem in uriniranjem, jo morate telesu dovajati v obliki vode ali hrane, ki tekočino vsebuje. Če tega ne počnete, lahko pride do dehidracije, ki okrne delovanje telesa, kar se kaže v žeji, omotičnosti, utrujenosti, glavobolu, nezmožnosti koncentracije in uriniranja itd.

Kakšno vlogo igra vnos tekočine med treningom
V poletnih dneh se bolj potimo, sploh, če treniramo v toplem in vlažnem okolju. Zato je zelo pomembno, da zaužijemo dovolj tekočine, da bi telo bilo dovolj hidrirano, zaradi česar se bo tudi lažje ohlajalo. Nenazadnje pa boste tako poskrbeli tudi za to, da bo vaš trening potekal gladko in energično.

Kaj piti pred in med treningom
Dobro je, da s pitjem tekočine pred in med treningom ne pretiravate, ampak da pijete po malem in ko ste žejni. Za krajše treninge bo dovolj že uživanje vode, na daljših treningih, ki trajajo več kot uro in pol, pa si boste morali pomagati s športnimi napitki, ki vsebujejo elektrolite in minerale. Med intenzivnim potenjem se iz telesa namreč izločajo prav elektroliti in minerali, kar lahko okrne normalno delovanje telesa, zato mu jih morate povrniti.

Koliko tekočine bi morali zaužiti
Količina tekočine, ki bi jo naj zaužili, se razlikuje od posameznika do posameznika in je predvsem odvisna od tega, koliko se potite in tudi kako dolge teke opravljate. Zato je najbolje, da poslušate svoje telo in na treningih vadite, koliko, kdaj in kaj morate piti. Ali ste dovolj hidrirani pa vam bo najbolje povedal vaš urin – bolj kot je svetel, bolj ste hidrirani in obratno. 

Značke: Prehrana
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ