Uživate dovolj magnezija?

Uživate dovolj magnezija?
11.02.2018 AVTOR: Tina Ambrožič
Magnezij je pomemben tudi pri telesnih aktivnostih. Ga uživate v zadostnih količinah?

Kaj je?
Magnezij je eden najbolj pomembnih mineralov, saj igra ključno vlogo v številnih telesnih procesih, ki pa so pomembnih tudi pri telesnih aktivnostih. Med drugim namreč skrbi za ravnotežje energije, delovanje metabolizma, absorbcijo elektrolitov in kisika, nenazadnje pa zmanjšuje tudi možnost za mišične krče. Ker ga športniki s potom izgubljate več, kot bi ga sicer, to lahko okrne vašo zmogljivost med aktivnostjo.

Koliko ga potrebujete za normalno delovanje?
Dnevno naj bi aktivne ženske zaužile med 310 in 320mg, aktivni moški pa 400-420mg magnezija.

Kje ga najdemo?
Magnezij lahko v telo vnesete že s hrano, saj se ta mineral nahaja v različnih živilih, kot so, na primer v oreščki, semena, fižol, polnovredna živila, avokado, krompir in mlečni izdelki. V primeru, da vam tega minerala res močno primankuje, pa je smiselno razmišljati o prehranskih dodatkih. Do takrat pa bo hrana, ki magnezij vsebuje, zadostila vse vaše potrebe, ki jih ima telo po njem.

Povzeto po: Why Runners Should Care About Magnesium, ki je dostopen tukaj.

 

Značke: Prehrana, Zdravje
Ključne besede: prehrana, Aktivnosti, zdravje, hrana, magnezij, minerali
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ