Zakaj bi morali izvajati jogo

Zakaj bi morali izvajati jogo
22.01.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Menite, da je joga za vas prepočasen in bolj kot ne dolgočase šport? Morda res. A za vaše telo je odlična vadba, ki vam lahko pomaga še izboljšati tek.

Izboljšuje obseg gibanja in mobilnost
Verjetno ste tudi sami že kdaj utrpeli kakšno tekaško poškodbo, kajne? Možno je, da je ta nastala tudi zato, ker vašemu telesu manjka mobilnosti in fleksibilnosti. Ne glede na to, kaj počnete – tečete ali sedite za mizo – lahko vaše mišice postanejo trde in toge. To težavico pa najlažje odpravite z jogo, saj vam ta ponuja raznolike gibe, ki krepijo mišice in jih ohranjajo voljne, s tem pa bo tudi tek lažji in boljši.

Omogoči vam, da se bolj zavedate svojega telesa
Z jogo se boste bolj zavedali vašega telesa in gibov, ki jih izvajate, kar vam bo koristilo tudi pri teku, saj se boste bolj zavedali položaja telesa, gibanja rok in nog med njim.

Izboljša osredotočenost
Gibi v jogi niso najlažji in pogosto zahtevajo vašo popolno osredotočenost, kar ugodno vpliva na vaše možgane, ki se naučijo biti bolj vzdržljivi. S tem, ko ste osredotočeni na izvajanje določenega položaja pa tudi pozabite na vse druge stvari in se naučite biti prisotni v trenutku.

Izboljša dihanje
Dihanje vam lahko pomaga tako pri izboljšanju teka, kot tudi pri izboljšanju počutja, zato je prav, da se ga čim prej naučite. Najlažje boste to storili z jogo, kjer morate dihanje povezati z gibi, kar vam olajša gibanje. Globoko dihanje pa vam bo pomagalo tudi, če boste pod stresom, saj se boste z njegovo pomočjo lažje in hitreje umirili.

Bolj boste znali prisluhniti svojemu telesu
Bolj kot boste povezani s sabo, bolj boste znali prisluhniti svojemu telesu ter tudi svoji intuiciji. Naučili se boste živeti v skladu s tem, kar vam bo telo sporočalo, kar bo včasih pomenilo, da boste raje več počivali in manj trenirali, se manj sekirali za nepomembne stvari in bolj uživali v življenju. Predvsem pa se boste z jogo naučili živet v trenutku in lažje sprejemali vse, kar vam bo prišlo na pot.

Povzeto/ prirejeno po: Ask a Yogini: Why Should Runners Do Yoga?, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Trening, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ