Zakaj bi morali okrepiti svoje gležnje

Zakaj bi morali okrepiti svoje gležnje
16.07.2017 AVTOR: Tina Ambrožič
Tudi gležnji vam lahko znatno pomagajo pri teku ter tudi pri preprečevanju poškodb, zato bi jim morali posvetiti več pozornosti in jih ustrezno okrepiti.

Noge so za tekače najbolj pomembno orodje, zato je prav, da zanje še posebej pozorno skrbimo. Tokrat se bomo osredotočili na gležnje in stopala, ki igrajo ključno vlogo v kinetični verigi pri teku in jih je tudi zato potrebno ustrezno okrepiti. Kaj boste s tem pridobili? Pa poglejmo ...

Preprečite lahko zvine
Ena najpogostejših tekaških poškodb je zvin, do katerega pride, če med tekom ali hojo neustrezno stopimo na stopalo, ki se ob tem spodvije. Zato je dobro, da učvrstite mišice tega dela telesa, ki bodo pomagala morebitne zvine preprečiti, saj bodo dovolj močne, da bodo zadržale kite, ki se ob zvinu pretegnejo, natrgajo ali celo pretrgajo.

Zmanjšate možnost za vnetje ahilove tetive in kit
Mnogi tekači se pogosto srečujejo tudi z vnetjem ahilove tetive ali vnetjem kit v stopalih in spodnjem delu nog. Do teh težav pride najpogosteje zaradi ponavljajočih se gibov med tekom. Nogi oziroma stopalu pa nekoliko olajšamo težave, če ta del telesa ustrezno krepimo s pravimi vajami.

Zaščitite sklepe nog
Šibek in neusklajen gleženj lahko vpliva tudi na druge sklepe v telesu, kot so sklepi v kolenih, kolkih in spodnjem delu hrbta. To pa seveda lahko na tistih mestih privede do poškodb. Se pa temu seveda lahko izognete tako, da šibke dele telesa okrepite in s tem zaščitite tudi tiste dele, ki bi sicer zaradi njih lahko trpeli.

Izboljšate zmogljivost
Veliko ljudi ima oslabljene gležnje, kar seveda vpliva na njihovo zmogljivost pri hoji ali teku. Zato je zelo pomembno, sploh, če tečete, da mišice na tem predelu okrepite, saj boste veliko lažje in bolje tekli.

Izboljšate korak med tekom
S tekom, ko izboljšate moč mišic nog in gležnjev, bo boljši tudi vaš korak in doskok med tekom. Kar vam ne bo pomagalo le pri teku, temveč tudi pri zmanjšanju možnosti za poškodbe.

Povzeto/ prirejeno po: 6 reasons, to strenghten your ankles, ki je dostopen tukaj.

Značke: Prehrana, Trening, Zdravje
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ