Zakaj bi morali več hoditi?

Zakaj bi morali več hoditi?
07.05.2018 AVTOR: Tina Ambrožič
Tudi hoja pomembno vpliva na vašo zmožnost za tek. Zato preverite, zakaj bi morali več hoditi in predvsem, kako in kdaj ...

Hoja ima številne pozitivne učinke na telo, ki vam lahko koristijo tudi med tekom. Sprehodi izboljšajo vzdržljivost, a obenem ne obremenijo telesa, kot ga tek. Vseeno pa tudi s hojo krepite stopala, kolena in kolke.

Preverite svojo držo
Mnogim med hojo najbolj ustreza vzravnana drža, ob tem pa je potrebno pazite, da delate kratke korake, saj se tako se izognete bolečinam v nogah, stopalih in kolkih. Stopala naj bodo čim bolj pri tleh, obenem pa tudi stopajte čim bolj lahkotno.

Na dneve, ko ne trenirate, poskusite hitro hojo
Če boste hodili na dneve, ko nimate treninga, lahko nekaj odvečnih kalorij pokurite s hojo ter tako tudi poženete kri po telesu. Priporočamo vam 30-60 minutno neprekinjeno hojo, ki naj bo dokaj hitra, a ne tako, da se ne bi vmes zmogli pogovarjati.

Preverite, kako stopate
Npravilno dostopanje vam lahko povzroči kar nekaj težav, včasih pa tudi kakšno poškodbo. Zato med hojo poglejte pod nogo in preverite, kako velike korake delate ter kako dostopate na površino. Po potrebi pa težave odpravite – korake skrajšajte, na površino pa dostopajte nežno.

Hodite po razgibanih poteh
Če želite hojo spremeniti v vadbo, ki vam bo pognala kri po žilah, izbirajte razgibanih poteh. Primerne za pospeševanje srčnega utripa bodo vzpetine, za počitek in regeneracijo po tem pa ravnine. Nenazadnje pa lahko, če ne morete v naravo, izkoristite tudi stopnice – hitreje, kot se boste vzpenjali po njih, bolj bo vaše srce delalo.

Povzeto po: Why all runners should be walking more?, ki je dostopen tukaj.

Značke:
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ