Izleti - Alpe Adria tek

Petra Skalarja 4, 5220 Tolmin
T: 05 380 04 80
info@lto-sotocje.si

Najbolj množično obiskana prireditev na Soča Outdoor Festivalu, ki ga v Tolminu pripravljajo med 13. in 15. septembrom, bo sobotni Alpe Adria tek.

Nezahtevna trasa večino časa vodi po makadamu, krajši odsek pa tudi po asfaltirani cesti in v zaključku nekaj sto metrov tudi po ozki poti ob Soči. Start je na prireditvenem prostoru Soča Outdoor Festivala, od koder trasa po makadamski poti vodi do Kampa Gabrje, kjer naredi zanko in se po isti poti čez travnike vrača ob Soči navzdol. Del trase tako sledi 690 kilometrov dolgi pohodniški poti Alpe Adria Trail, ki sicer vodi izpod Grossglocknerja v Milje, velik del tudi čez Slovenijo.

Pod novo urejenim podvozom pod glavno cesto Tolmin –Kobarid se trasa Čiste desetke preseli tik ob Sočo in sledijo najlepši trije kilometri. Tečemo tudi mimo nemške kostnice, ki so jo leta 1938 zgradili za 965 nemških vojakov, padlih na soški fronti med prvo svetovno vojno. Ko se v nadaljevanju spustimo tik ob reko, že začutimo hlad Smaragdne lepotice. Tu nas pričaka nekoliko bolj razgiban teren po ozki poti. Malo naprej trasa zavije levo in se dvigne nad reko, potem pa po kolovozni poti pripelje v cilj na sotočje Tolminke in Soče. Ne samo cilj Čiste desetke, to je tudi krasno naravno kopališče in ni vrag, da se bo po skoraj desetih kilometrih za nagrado marsikdo vrgel v vodo.