3-je prehranski nadomestki, ki jih je priporočljivo uživati

3-je prehranski nadomestki, ki jih je priporočljivo uživati
01.08.2018 AVTOR: Tina Ambrožič
Prehranskih nadomestkov je na trgu malo morje, a najbolj je priporočljivo uživati le naslednje tri ...

Omega-3 maščobne kisline
Eden najpomembnejših prehranskih nadomestkov so zagotovo omega-3 maščobne kisline, ki so ključne za zdravje srca, pljuč in sklepov, učinkovite pa so tudi v boju proti vnetjem.

Probiotiki
Vse bolj velja prepričanje, da je vse kar čutite – mentalno in fizično – povezano z vašim prebavnim sistemom. Stanje vašega mikrobioma in število dobrih bakterij je namreč povezano z vsakim sistemom v telesu in določa, kako učinkovito bo ta deloval (vključujoč centralni živčni sistem, absorbcijo hrani, vnetja in še kaj). Zato je dobro, da pazite, da je vaš prebavni sistem zdrav, in sicer tako, da jemljete probiotike ali uživate hrano, ki jih vsebuje. Tako bo vaša prebava učinkovita, vi pa bolj zdravi in tudi bolje se boste počutili.

Multivitamini
Tudi, če se zelo zdravo prehranjujete, ni nujno da s hrano uspete zaužiti vsa hranila, ki jih vaše telo potrebuje. Zato je uživanje multivitaminskih pripravkov na mestu. Če bo vaše telo imelo vsa hranila, ki jih potrebuje, se boste ne le bolje počutili, ampak tudi bolje trenirali. Pazite le, da boste posegali po kvalitetnih multivitaminih, saj bodo le taki imeli tudi pravi učinek.

Povzeto po:
3 supplements you shouldnt do without, ki je dostopen tukaj.
 

Značke:
Ključne besede: Christopher Froome, Dirka po Franciji, Dirka po Italiji, dirka po Španiji, doping, salbutamol, WADA, UCI
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ