5 vaj z obremenitvijo, ki bodo okrepile vaš trup

5 vaj z obremenitvijo, ki bodo okrepile vaš trup
09.09.2019 AVTOR: A. T., Foto: Athleta/ Facebook

Okrepite svoj trup in tecite še bolje.

Močan trup je zelo pomemben za to, da se izognete poškodbam in še izboljšate svoje teke. Zato je zelo pomembno, da si na treningih za moč vzamete čas za krepitev mišic trupa. Ker izvajanje vedno enih in istih vaj ne deluje na dolgih rok, jih je potrebno redno menjevati ali jih vsaj otežiti. To lahko storite z utežmi, ki bodo vaje naredile težje, sčasoma pa se bo tako povečala moč mišic, definicija, zmogljivost pa se bo izboljšala. Nekaj takih vaj smo izbrali tudi tukaj. Izvajate jih lahko s pomočjo uteži ali dumbbellov, vsekakor pa začnite z manjšo obtežitvijo in jo sčasoma povečujte. Vsako vajo lahko večkrat ponovite, izvajajte jih pa lahko pred ali po teku.

Obtežen privzdig


Vir: Livestrong.com/ Youtube

Ruski zasuk z obtežitvijo


Vir: Popsugar fitness/ Youtube

Jack-Knife trebušnjaki z obtežitvijo


Vir: Newmann Fitness Systems/ Youtube

Obtežena drža in kolo


Vir: Functional Bodybuilding/ Youtube

Obtežen plank


Vir: Jen Sinkler/ Youtube

Povzeto po: 5 Weighted Abs Exercises to Kick Up Your Core Routine, ki je dostopen tukaj.


Značke: Trening
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ