adidas bo udeležence bostonskega maratona obdaril na poseben način

adidas bo udeležence bostonskega maratona obdaril na poseben način
15.04.2018 AVTOR: Tina Ambrožič
Na letošnjem bostonskem maratonu bo vsak tekač v dar dobil video posnetek delčka svojega teka, za kar bo poskrbelo podjetje adidas.

Podjetje adidas z bostonskim atletskim združenjem letos sodeluje že 30-eto leto zapored, okroglo obletnico pa bodo proslavili na prav poseben način. 30.000 tekačem, ki bodo letos tekli na prestižnem Bostonskem maratonu, bodo namreč podarili video njihovega teka. Da bodo videe sploh uspeli posneti, pa jim bo v pomoč kar sedem kamer in 20 članska ekipa, ki bo na 15km ter na cilju tekače lovili v objektiv. Da bi snemanje potekalo tekoče, pa je podjetje kar nekaj tednov pred dnevom D izvajalo testne teke in snemanja, da so določili kje morajo kamere stati in kako, da bi dobili prave posnetke. Sicer pa bodo tekači svoje posnetke lahko prevzeli že nekaj ur po nastopu.

Bo pa, poleg videoposnetkov, svoj delež prispevalo tudi podjetje za življenjsko zavarovanje John Hancock, ki bo v sodelovanju s podjetjem Spotify tekačem omogočilo, da si ustvarijo t.i. playliste, ki bodo ustvarjene glede glede na to, kakšno glasbo poslušajo. Obenem pa bodo dobili tudi motivacijske nasvete elitnih članov adidasove atletske ekipe.

Sicer pa se pri adidasu že dlje časa trudijo svojim kupcem omogočiti, da izdelke, ki jih kupujejo pri njih personalizirajo. Lani novembra so prav zato tudi predstavili posebno aplikacijo, ki uporablja umetno inteligenco in tehnologijo Salesforce, ki omogoča kupcem prilagojeno in invidualno nakupovanje na mobilnih napravah. Raziskave so namreč pokazale, da je pri polovici potrošnikov v ZDA večja verjetnost, da bodo kupovali pri znamkah, ki omogočajo personalizacijo.

Povzeto po: Adidas will create 30K videos at the Boston Marathon — 1 for each runner, ki je dostopen tukaj.

Značke:
Komentarji
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ