Kako med tekom pregnati negativne misli? (8 trikov)

Kako med tekom pregnati negativne misli? (8 trikov)
08.10.2018 AVTOR: K.R., Foto: Pixabay

Včasih nas med tekom obsedejo negativne misli, ki nas upočasnijo.

Verjetno se vam je že kdaj zgodilo, da ste načrtovali intenziven tekaški trening ali tekmo, na kateri ste želeli doseči dober rezultat, potem pa so vas vaše misli držale nazaj. Telo vam je ob naporu hitro začelo sporočati, da tega ne zmorete. Vaš notranji glas vam je začel govoriti, da je to pretežko, da vam ne gre in da bi bilo bolje, da odnehate.

Verjetno ga ni tekača, ki se med napori ne bi spraševal "Kaj mi je tega treba?" V resnici vsi tekači predobro vedo, zakaj obožujejo tek, ampak včasih se ob večji obremenitvi zgodi, da naš um protestira. To se kaj hitro zgodi na kakšni izmed tekaških tekem, kjer se še posebej ženemo za dobrim rezultatom. Resnica je, da vaše telo zmore veliko več, kot misli um. Kaj storiti, ko vaš um preplavijo negativne misli?

1. Mislite na ciljno črto
Ko se med tekmo znajdemo v trenutku, ko se odločamo, ali bomo obdržali tempo ali bomo upočasnili, pogosto pozabimo, zakaj to sploh počnemo. Takrat si v mislih naslikajte ciljno črto, veselje ob cilju, kateremu ste dejansko vedno bližje.

2. Odmislite pritisk
Pogosto si sami nakopljemo breme na ramena med tekom, ker razmišljamo o tem, da bomo s slabšim rezultatom nekoga razočarali. Sprašujemo se, kaj bodo drugi mislili o našem rezultatu. Ali še huje – mislimo na to, da bomo na cedilu pustili samega sebe. Od sebe dandanes vedno pričakujemo preveč. Znebite se tega pritiska, ki ga izvajate nad samim seboj. Prepustite se in uživajte v teku zaradi tega samega. Brez pritiska boste tekli lažje in povsem mogoče je, da z enakim (dobrim) tempom, le manj obremenjeni boste.

3. Uporabite motivacijske misli
Da, sliši se klišejsko, a nekaterim tekačem to pomaga. Morda imate priljubljeno motivacijsko misel že izoblikovano, morda jo najdete na spletu ali v knjigah. Pomembno je, da jo začutite in se ji posvetite, ko vam je težko. Motivacijska misel vas bo vodila in motivirala. Tako boste tudi preusmerili misli iz negativnih v pozitivne. Ni nujno, da imate v mislih veličasten citat, dovolj bo, da si misli napolnite s pozitivno mislijo, ki vas motivira.

4. Mislite na svojo držo in tehniko teka
To je odličen način, da se zamotite – da ne boste razmišljali le o naporu in bolečini. Mislite na svojo tehniko teka, tempo ali se osredotočite na dihanje. S tem boste misli odvrnili in preusmerili od negativnih misli.

5. Štetje
Nekateri tekači za preusmeritev uporabijo štetje. Trik je v tem, da če boste zamotili um s kognitivno nalogo, ne boste zmogli misliti na bolečino. Seveda šteti ne morete dolgo, je pa dovolj za preusmeritev misli za nekaj minut, da se vrnete v pozitivno vibracijo. Prav tako vam to pomaga, da se osredotočite na sedanji trenutek in ne na preteklost ali prihodnost.

6. Pomislite, koliko ste pretekli
Ne razmišljajte, koliko kilometrov je še pred vami, temveč koliko kilometrov je za vami. To lahko interpretirate v dveh pomenih. Ne le na trenutni tekmi, temveč na splošno. Že to, da se športno udejstvujete, je zmaga, da toliko pretečete, je uspeh in lahko si čestitate. Ko se znajdete v trenutku dvoma, se spomnite, da ste imeli že hujše čase – trenutke, ko zaradi poškodb niste mogli teči in kako bi takrat dali vse, da bi bili na tekmi.

7. Spomnite se, da bo minilo
Bolečine in trenutki napora minejo kmalu po prihodu v ciljno črto in takrat se boste spraševali, zakaj ste sploh omahovali.

8. Zabavajte se
Najbolj pomembno je, da se spomnite, zakaj tečete. Zakaj imate radi tek. Če ga ne bi oboževali, ne bi tekli, ni tako? Da, boli, vsekakor. Testirate svojo psihično in fizično moč in pri tej bolečini ne pomaga noben trik. Ampak vsa ta bolečina nas vodi do trenutka osebne zmage. Naj vam zgornji nasveti pomagajo ostati močni v najtežjih trenutkih.

Saj vemo, da na vse muke tekači pozabimo, ko prečkamoa ciljno črto; ko telo preplavijo endorfini in ko nam je nenadoma povsem jasno, zakaj nam je tega treba in v hipu pozabimo na ves napor.

Povzeto po: https://runnersconnect.net/how-to-stay-positive/

Značke: Tek
Ključne besede: negativne misli, tek, pozitivne misli
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ