Na štiri oči s Tinkaro Golob

Advertisement

Na štiri oči s Tinkaro Golob
29.07.2018 AVTOR: Tina Ambrožič
Tinkara, ki je trenutno zaposlena v športni trgovini, v prostem času najraje teče, saj ji tek predstavlja sprostitev.

Kdaj in zakaj si se pričela ukvarjati s tekom?
Že od majhnih nog sem bila kar aktiven otrok, s tekom pa sem se aktivneje začela ukvarjati v 2.letniku srednje šole. Glavni razlog za začetek je bil predvsem ta, da sem želela izgubiti kakšen kilogram in živeti malo bolj zdravo, danes pa je tek predvsem moj način sprostitve in odmik od vsakdanjih problemov.

Kaj je pri teku tisto, kar ti je najbolj všeč?
Najbolj všeč mi je to, da se ga lahko loti prav vsak, ne glede na to, ali je oseba stara 20 ali 50 let, ali je bila kdaj športno aktivna ali ne, poleg tega pa ne potrebuješ ogromno opreme – samo tekaške copate. Super je tudi to, da ni pomembno kje se nahajaš, prav vsako mesto ali vas je lahko izziv za premagovanje razdalje.

Kaj ti je tek dal?
Tek mi je dal ogromno. Predvsem me je naučil, da nič ni nemogoče in da vse, kar si želiš in za kar trdo delaš, lahko tudi uresničiš. Nikoli si nisem mislila, da bom pretekla 10 km, kaj šele 21km, danes pa so mi 10-kilometrske razdalje nekaj čisto preprostega. Poleg tega me je tek naučil tudi vztrajnosti in potrpežljivosti, ker brez njiju pri teku ne prideš daleč. Sem pa zaradi teka, ki je tedensko vključen v moj vsakdan, tudi bolj zdrava in vitalna oseba.

Kako potekajo tvoji treningi?
Trenutno nimam posebnega režima glede treningov, predvsem jih prilagajam dnevnim obveznostim in službi. Imam tedne, ko tečem samo 2x in imam tedne, ko lahko tečem tudi do 6x na teden. Običajno se pred samim tekom dobro ogrejem, odtečem določeno razdaljo, na koncu pa se seveda tudi raztegnem. Ponavadi pretečem med 8 in 12 km, ko pa si želim preteči več, pretečem nekje 15 km. Zelo rada pa tek kombiniram tudi z drugimi oblikami vadbe, predvsem visoko intenzivnimi intervalnimi vadbami. Za tek načeloma ne potrebujem dodatne motivacije, se pa včasih zgodi, da se po kakšnem tednu ali dveh brez teka kar težko spravim nazaj. Včasih med tekom nisem poslušala glasbe, zadnji 2 leti pa me glasba spremlja pri vsakem teku. Čeprav sem ljubitelj mirne glasbe in balad, jih med tekom zamenja aktualna pop glasba, ki ima malo hitrejši ritem, da lažje in hitreje odtečem. Nimam točno določenih izvajalcev, najraje si odprem Spotify in naključno izberem seznam predvajanja.

Tečeš sama ali za to potrebuješ družbo?
Večinoma tečem sama, imam pa zelo rada tudi družbo, predvsem svojih prijateljev in družine. Včasih je lažje, če imaš ob sebi nekoga, ki te še dodatno spodbuja in ti daje dodatnega zagona, da lažje odtečeš.

Katerih tekov ne boš nikoli pozabila?
Definitivno ne bom nikoli pozabila 3 tekem: prve uradne 10-ke pred 5 leti in sicer nočnega teka v Celju, ki sem se ga udeležila s svojo teto, prvega polmaratona, ki sem ga kar sama pretekla pred 3 leti v Ljubljani in letošnjega 12,5km teka okrog Šmartinskega jezera, na katerem sem mislila, da me bo kar pobralo, a sem ga vseeno uspešno pretekla.

Se ob teku ukvarjaš še s kakšnim drugim športom?
Seveda, rekreativno se rada vključim v katerikoli šport. Zelo rada izvajam vadbe z lastno težo ali visoko intenzivne intervalne vadbe, nekaj časa sem tudi hodila v fitnes, kamor bi se rada letošnjo jesen zopet vrnila. Obožujem tudi timske športe, predvsem odbojko in nogomet, mi pa tudi hribolazenje in rolanje nista tuja. Na kratko, kjer je šport, tam je Tinkara.

Kako pa skrbiš za prehrano?
Včasih sem veliko svojega časa posvetila načrtovanju prehrane in svojih obrokov, zadnja leta pa planiranje hrane ni na prvem mestu – jem po občutku. Že skoraj 6 let sem vegetarijanka, drugače pa jem čisto vse. Moji obroki so večinoma zdravi in hranljivi, seveda si pa brez slabe vesti zelo rada privoščim tudi kakšno pregreho, največkrat čokolado.

Kakšne tekaške načrte in želje imaš za v prihodnje?
Ker mi prejšnje leto zaradi poškodbe ni uspelo preteči maratona, je 42-kilometrska razdalja definitivno moj prvi cilj, h kateremu trenutno stremim. Najverjetneje se k temu podvigu letos ne bom podala, si ga pa želim doseči v roku dveh let. Prav tako si želim, da bi več svojih tekov lahko odtekla na brezpotjih (trail), je pa res, da so te proge dosti težje kot cestni teki. Veselim se tudi letošnjega ljubljanskega maratona, kjer se bom najverjetneje preizkusila na 21-kilometrski razdalji.

Kaj so tvoji cilji v letošnjem letu?
Na športnem področju želim vzdrževati svojo formo na trenutnem nivoju, seveda pa si ne želim nikakršnih dodatnih poškodb. Na osebnem področju pa si želim predvsem čim več srečnih in pozitivnih trenutkov, v načrtu imam še nekaj kratkih potovanj po Evropi, želim si ohraniti trenutna prijateljstva in preživeti čim več časa z mojo družino.


Kaj še počneš poleg ukvarjanja s tekom, imaš tudi kakšne druge hobije in kakšna je tvoja poklicna pot?
Poleg vseh športnih aktivnosti in službe, ki mi vzameta kar precej časa, zelo rada fotografiram in berem. To leto tudi veliko potujem, predvsem po Evropi, svoja doživetja pa delim tudi v objavah na mojem blogu, tako da mi pisanje člankov ni tuje. Drugače pa svoj prosti čas rada preživim v družbi svojih prijateljev in družine, kolikor mi čas dopušča. Na splošno, živim življenje s polno paro in zagrabim vsako novo priložnost, ki mi je dana.
Študirala sem kemijo v Ljubljani, vendar je nisem dokončala, ker sem ugotovila, da študij ni zame. Trenutno sem redno zaposlena v športni trgovini, kjer zelo rada delam, ne izključujem pa možnosti za kakšen študij v prihodnosti, najverjetneje na področju športa in prehrane ali turistike.

Značke:
Ključne besede: Dirka po Franciji, Tour de France 2018, rumena majica, prijava, startna lista, Primož Roglič, Kristijan Koren razkriva, Kristijan Koren, LottoNL Jumbo, Bahrain Merida
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ