Novoletne zaobljube za tekače

Novoletne zaobljube za tekače
04.01.2019 AVTOR: K.R., Foto: Pixabay

Pa je tu. Začetek novega leta namreč. Čas, ko si mnogo ljudi zada nove cilje in želje in s tem novoletne zaobljube.

Čeprav si zaobljube in nove cilje lahko zadamo v kateremkoli delu leta, pa je prav vstop v novo leto za določanje novih ciljev najbolj privlačen. Najpogostejše novoletne zaobljube so tiste, ki vključujejo opuščanje slabih navad in ki vključujejo bolj zdrav življenjski slog. Za tekače to torej ni skoraj nič novega, zato si morajo zadati drugačne cilje in zaobljube. Vsekakor si zaobljube prilagodite glede na svoje zmožnosti in navade. Novoletne zaobljube naj bodo konkretne in dosegljive.

Zaobljuba #1: Reden tek
Če ste še na začetku svoje tekaške poti in vas je tek ravnokar navdušil, naj bo vaša zaobljuba, da boste tekli redno. Naj vas zaobljuba spremlja celo leto in ne le tik pred poletjem. Če ne gre, tek na začetku kombinirajte s hojo.

Zaobljuba #2: Uravnotežena prehrana
Diet se je težko držati prav zato, ker običajno nenadoma presekajo prehranjevalni vzorec. Če bo vaša novoletna zaobljuba, da ne boste več uživali sladkorja, potem se tega držite, a hkrati pazite, da jeste uravnoteženo in raznoliko prehrano. Berite, informirajte se. Pozanimajte se, kaj vključujejo posamezne prehrambene skupine, katere so zdrave in katere manj priporočljive za športnika. Vaša prehrana naj vključuje zadostno količino vitamin in mineralov.

Zaobljuba #3: Izboljšajte svoje teoretično znanje
Največ poškodb izhaja iz ‘brezglavega’ teka. Kot tekač se ne zaženite v doseganje hitrosti in kilometrine, temveč se tudi izobražujte. Tako kot povsod, je tudi pri teku pomemben teoretičen del, torej znanje. Preberite, zakaj so vaje za moč in stabilizacijo tako pomembne, kako lahko k boljšemu teku pripomorete z razteznimi vajami in kako izboljšati tehniko teka. Naučite se lahko tudi, kako pomembna je tudi psihična moč. Tule je nekaj idej dobrih knjig: KLIKNITE.

Zaobljuba #4: Izboljšava osebnih rekordov na posamezne razdalje
Če radi tečete v coni udobja, je morda čas za napredek. Lahko si postavite nove tekaške cilje, da boste postavili nove osebne rekorde na 5 ali 10 kilometrov. Pogumnejši in bolj izkušeni si lahko postavite cilj, da boste prvič pretekli pol maraton ali maraton. Cilj je tisti, ki vam bo dal dodatno motivacijo in voljo, zato si ga le zadajte.

Zaobljuba #5: Uživajte v teku tudi brez obremenjevanja s številkami
Če spadate med tiste, ki živite le za napredek, potem je morda čas, da opustite obremenjevanje z uro in se ponovno spomnite, kako je teči za užitek in zares le zase. Letos naj bo vaš cilj, da ponovno obudite užitek v teku zaradi teka samega.

Zaobljuba #6: Začnite z jogo ali pilatesom
Joga ali pilates sta si različni vadbi, a se obe odlično dopolnjujeta s tekom. Pri teku je namreč obremenjeno celo telo in poleg tekaških treningov in vaj za moč, bosta tudi joga ali pilates pripomogla k močnejšemu telesu in umiritvi uma in duše.

Zaobljuba #7: Prijavite se na tekmovalni tek
Če se tekmovalnega teka še niste udeležili, je morda čas, da pridobite tudi to izkušnjo. Izkušnja je zanimiva, saj boste na tekmovalnem teku dali vse od sebe, se družili s sebi podobnimi in doživeli super vzdušje, poleg tega pa bo to vaša motivacija za treninge.

Zaobljuba #8: Prijavite se na tek, na katerem še niste bili
Se vsako leto udeležujete enakih tekaških tekem? Letos storite nekaj drugače in se prijavite na tek, na katerega še niste šli. Tako boste imeli priložnost spoznavati nove kraje in ljudi.

Zaobljuba #9: Tecite po pameti
Letos si zadajte cilj, da bo to leto leto brez poškodb. Tecite torej 'po pameti', po svojih zmožnostih, tek kombinirajte z vajami za moč, pridobite si novo teoretično znanje, predvsem pa v teku uživajte.

Zaobljuba #10: Ven iz ustaljenih poti
Če imate navado, da venomer tečete po istih poteh, si morda najdite novo progo. Tekači, ki imate radi ravninske razdalje, morda poskusite z gorskimi ali trail teki. Tekači, ki radi tečete po hribih in dolinah pa morda poskusite kakšno dolgo ravninsko progo.

Življenje je prekratko, da bi vedno vse počeli enako. Leto 2019 naj bo srečno, zdravo in tekaško uspešno!

Povzeto po: New Year’s Resolutions You Can Start Right Now, ki je dostopen tukaj.

Značke: Zdravje
Ključne besede:
novoletne zaobljube
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ