5 razteznih vaj, ki jih po teku lahko naredite kar stoje

5 razteznih vaj, ki jih po teku lahko naredite kar stoje
18.09.2019 AVTOR: A. T., Foto: Saucony/ Facebook

Če po teku nimate priložnosti, da bi se usedli ali ulegli, se lahko raztegne tudi stoje.

Po zahtevnem teku ali tekmi bi seveda najbolj prijalo, če bi se lahko takoj usedli ali celo ulegi. A to bi lahko povzročilo otrdelost mišic, zato je bolje, da jih takoj po aktivnosti dobro raztegnete. Če se ne morete usesti ali uležti, raztezne vaje lahko izvedete tudi stoje. Nekaj najbolj pogostih in tudi učinkovitih smo zbrali na enem mestu.

Razteg stegen


Vir: Nuffield Health/ Youtube

Razteg meč


Vir: Howcast/ Youtube

Razteg zadnjičnih mišic in piriformisa


Vir: www.sportsinjuryclinic.net/ Youtube

Razteg prsnega koša


Vir: Runner's world/ Youtube

Razteg kvadricepsov


Vir: Fitness Blender/ Youtube

Povzeto po: 5 Post-Run Stretches You Can Do Standing Up, ki je dostopen tukaj.


Značke: Zdravje, Trening
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ