6 vaj z lastno težo, ki jih lahko naredite doma

6 vaj z lastno težo, ki jih lahko naredite doma
14.11.2019 AVTOR: A. T., Foto: Reebok/ Facebook

Te osnovne vaje gradijo moč in zmanjšajo možnosti za poškodbe pri teku.

Verjamemo, da raje tečete kot preživljate čas v telovadnici. A z izgradno moči, še posebej, če ste s tekom šele dobro začeli, boste tekli še boljše in sčasoma še dlje. Vaše okrepljeno telo pa bo obenem tudi manj na udaru za poškodbe. S spodnjim vajami bodo vaše mišice močne, tako da boste lahko zmogli bolj zahtevne treninge in imeli manj možnosti za poškodbe. Najbolje pa je, da te vaje lahko izvajate kjerkoli, kadarkoli in celo brez uteži, saj jih boste izvajali s težo lastnega telesa. In verjeli ali ne, poleg okrepitve telesa boste z njimi zgradili tudi mišice.

Vsako od spodnjih vaj lahko večkrat ponovite, izvajate pa jih vsaj dvakrat tedensko na dneve, ko imate lahek trening ali počitek.

Počepi


Vir: Fitness Blender

Povratni izpadni korak


Vir: Mayo Clinic

Most


Vir: PFITTV

Stranski plank z rotacijo trupa


Vir: The Queen of Lean/ Youtube

Plezalec


Vir: Howcast

Superman


Vir: XHIT Daily

Povzeto po: The best 6 exercises for beginners that you can do at home, ki je dostopen tukaj.

Značke: Trening
Komentarji
Ta novica še nima komentarjev
*Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
Revija
BREZPLAČEN IZVOD
KOMPLET REVIJ